Otwórz oczy... Rozdziały 17-20
Spacerujemy alejkami w milczeniu. Nie chcę naciskać na Kamila. Zacznie jak będzie gotowy, a ja muszę się uzbroić w cierpliwość. Muszę jednak przyznać, że moja ...
Spacerujemy alejkami w milczeniu. Nie chcę naciskać na Kamila. Zacznie jak będzie gotowy, a ja muszę się uzbroić w cierpliwość. Muszę jednak przyznać, że moja ...
Dzień imprezy Skoro ma tam być większość ludzi z dzielnicy, muszę zrobić dobre wrażenie. Ubrałam się w kreacje taką jak wyżej na zdjęciu. Założyłam do tego czarną ...
- Chciałem zobaczyć jak się czujesz – powiedział niewiarygodnie łagodnie, jakby mówił do małej dziewczynki, a zarazem tak nieśmiało, jakby sam nie do końca wierzył ...
**Oczami Huberta** Kładę sobie ją na kolanach, a ona zaczyna mówić. - Hubert ja straciłam nasze dziecko. Ono było słabe, za słabe żeby przetrwać…nie było szans. Ja ...
Po pewnym czasie dojechaliśmy do domu, Nikoś pojechał na zakupy a Kacper został u mnie. -Może powinieneś jechać do domu? -Nie zostawię cię samej w takim stanie ...
W trakcie sprzątania zadzwonił do mnie Paweł, wyszłam do swojego pokoju zostawiając chłopaków. - Proszę - Cześć Maleńka - Hej przystojniaku - Mam nadzieję, że cię ...
Kochani! chciałam Was bardzo serdecznie przeprosić za całe zamieszanie, ale z powodu zmiany pogody, nie zależnej ode mnie.( braku śniegu) Okazało się, że nie mam wolnego i ...
Następny dzień w szkole, mija tak samo jak każdy. Nic nowego, poza ślinieniem się na widok JEGO, maturzysty który mnie nie zauważa. Mam już 17 lat, chodzę do 2 liceum ...
Hej, kochani! Przepraszam, że nie było mnie tak długo, ale miałam problem z komputerem i dostępem do internetu. Napisałam dla was kolejną część, ale teraz także mnie ...
Zabrałam swoje rzeczy, pożegnałam się z babcią i ruszyliśmy. O dziwo mój chłopak przyjechał autem, co mnie zdziwiło. Głównie jeździł swoją maszyną, a ...
ROZDZIAŁ 5 Paulina tymczasem weszła do domu i od razu stwierdziła, że Bartka jeszcze nie ma. Ciekawa była, jakie usprawiedliwienie wymyśli po powrocie. Wzięła prysznic i ...
Pocałowałam go, bardzo mi tego brakowało. - Mimo tego co się stało, też cię nadal kocham. - Gratuluję kochani- odezwała się Karina ...
11. Wieczór minął w miłej atmosferze Asia kupiła mi dwa wieszaki na biżuterie, wiedziała, że trzymam ją w pudełkach i sprawiła mi praktyczny prezent. Był też Filip ...
**ALAN** Obudziłem się rano z przerażającym bólem głowy, nie mogłem wytrzymać, musiałem się wczoraj iść napić. Dobrze, że byli ze mną Maks i Daniel, bo nie wiem co ...