Miłosne - str 224

  • Prawdziwy przyjaciel X

    Siedząc w pokoju próbowałam się skupić na pracy domowej. Nie wychodziło mi to za ciekawie. W mojej głowie miałam tylko dwie te same myśli. Niedługo będą święta - co ...

  • STARSZY ZNAJOMY 8

    -O której kończysz? - zapytał -13.25 mało dzisiaj mam lekcji. -Jak się dobrze składa ja mam do 12.25 i zostaję na kółko godzine po lekcjach więc będę czekał tam gdzie ...

  • Trudna decyzja 10

    Dwa dni po wspólnych zakupach jak co dzień byłam w pracy, kiedy mój telefon zaczął wydzwaniać spojrzałam na wyświetlacz i od zobaczyłam imię Marka. -Siema, co ...

  • Jest-Takie-Miejsce 112

    To chyba jednak ze mną jest coś nie tak. Nie z Anką, nie z Kubą, nawet nie z Olgą. Ze mną. No może jeszcze z Damianem. Z nami. Ze mną i nim w połączeniu. On chce Jolkę ...

  • Perfekcyjna cz.1

    Bohaterowie: -Chachi Gonzales- siedemnastoletnia, śliczna blondynka. Potrafi wspaniale tańczyć, ale od śmierci mamy rzadko to robi. Często jest sama. Ojciec się nią nie ...

  • Powrót cz. 1

    Sobota 25 Czerwca Drogi pamiętniku! Dzisiaj wszystko było inne. Gadałam z Sebastianem, niby tylko przez telefon, ale on MNIE PAMIĘTA, sama nie mogę w to uwierzyć. Nie ...

  • To nie koniec! cz. 11

    - Pamiętasz, jak się poznaliśmy? - Zebrało ci się na wspomnienia? – zdziwiłam się, nie wiedziałam, jaki związek ma nasze poznanie z obecną sytuacją. - Chyba tak ...

  • Jest-Takie-Miejsce 160

    - Jaki z ciebie żartowniś, Zuzka – komentuje moje ,,długo” Jolka, co wywołuje uśmiechy wszystkich, którzy to słyszą. Mam dobry humor, bo mam obok Kubę, który, choć ...

  • My boyfriend's brother | część 17

    - Jak było? - zapytał Ian, po chwili ciszy. - A było spoko - uśmiechnęła się Mia. - Ale Lukas się dowalał do Hayley. - Jaki Lucas? - zapytał poważnie, na co Mia mnie ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 8

    -Nadal nie mogę uwierzyć w to, że jestem wolna- powiedziałam do Cane'a. Siedzieliśmy na sofie w jego salonie. - odpuścili mi... ale dlaczego?- zapytałam, a wyraz jego ...

  • Umowa cz.5

    Zbliżała się pora obiadu, musiałam już wracać do domu, nie opuściłabym posiłku przygotowanego przez babcię. -Idę.-powoli zaczęłam zmieniać pozycję. -Gdzie? -Do ...

  • Bolesna Zazdrość cz. 13

    Stałam jak wryta. Na mojej twarzy zagościł strach, przerażenie które próbowałam zdusić. - Poważnie? Taką zabaweczką chcesz mi grozić? Chociaż mógłbyś ukryć napis ...

  • Zakład.Cz 22

    Dziś zostałam wypuszczona do domu, jednak to wcale nie sprawiało mi radości. Wciąż myślałam o Łukaszu i zastanawiałam się nad ty, co się wydarzyło. Jak mogło do tego ...