Miłosne - str 220

  • Tylko za Tobą cz.1

    – Wiedziałem, że tak będzie. Zerknąłem ponownie na ostatnią wiadomość w smartfonie. „Koniec z nami. Ty wybrałeś” Dwa zdania zamknęły kolejny etap mojego życia ...

  • Tęsknie za Tobą. Cz 15 - Ostatnia

    Leżałam na kozetce i patrzyłam na obraz na monitorze. Nie wierzyłam. Na monitorze komputera zobaczyłam dwa uderzenia serca. - Będziecie mieć państwo bliźnięta ...

  • Awanturnik... ale jaki przystojny? II

    Zastanawiałam się nad zaproszeniem mojego nowego sąsiada. Przecież gdybym mu nie zrobiła awantury to nawet nie wiedziałby o moim istnieniu, więc nie powinnam się ...

  • Kryzys cz.2

    Wsiadając do samochodu, wyłączyłam telefon i zrobiłam to umyślnie. Nie chciałam mieć z nikim kontaktu. Nie chciałam by ktokolwiek mnie umoralniał i mówił, jak to ...

  • The experience cz 34

    Ze szpitala wypuścili mnie dopiero po 3 dniach, będąc tam, cały czas byłam pod kroplówką. Dostałam silnej anemii a to był pierwszy krok do anoreksji. Czułam się słabo ...

  • Powrót cz. 5

    Ta część jest moim zdaniem najgorsza, nie wiem dlaczego, ale jakoś nie mogłam się wczuć i wszystko wyszło tak sztucznie. Postaram się, żeby następnym razem tak nie ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 10

    Zamarłam z przerażenia. Co on tutaj do cholery robi?! Zamrugałam kilka razy oczami. Chłopak nadal tutaj był. Stał przede mną, wpatrywał się we mnie tymi swoimi zielonymi ...

  • Miłość do nieznajomej cz.9

    W poniedziałek popołudniu wracał z lunchu gdy zatrzymała go recepcjonistka: - Panie Mariuszu! - Słucham, pani Asiu? - To dla pana - wyjęła kopertę i podała mu do ręki ...

  • CZY TYLKO PRZYJACIEL - 5 ostatni

    ROZDZIAŁ V. Tej nocy Marta mało co spała. Nie pomogła nawet bliskość Maćka. Rano wstała skoro świt i wzięła się za pielenie rabat kwiatowych. Około 8 Maciek zrobił ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 15

    Jakim cudem? Przecież to nie możliwe! Sam widziałem ostatnie godziny jego życia. Widziałem jak umierał! Usłyszałem za sobą szept Kamili. K – Hugo? Jak… Odwróciłem ...

  • Znaleźć szczęście cz 37

    DWA TYGODNIE PÓŹNIEJ Przez kolejne dwa tygodnie czas spędzałam na zmianę z Łukaszem lub z Paulą i chłopakami albo z Amelką. Oczywiście starałam się podzielić go na ...

  • On- Chłopak ze snu.Ciąg dalszy

    Chociaż od naszego ślubu minął ponad rok, ja nadal nie mogłam uwierzyć w to, że wreszcie się nam udało.Wspomnienia tamtych dni były tak odległe, że prawie zapomniałam ...

  • Reakcja chemiczna część III

    Specjalnie dla Endajs po odprawieniu ostatnich gości zasiadłam do komputera i wstawiam kolejną część, własnie dzięki Tobie. Taka motywacja odgania nawet sen z powiek ...