Miłosne - str 205

  • Motocyklista IX

    Kilkanaście minut później byłam w domu. Wysiadłam z samochodu zabierając swoje rzeczy. Wyjęłam klucze i otworzyłam drzwi do domu. Wskazałam ręką, aby Przemek wszedł ...

  • Wakacje w Hiszpani . Nowa znajomość . ( cz.6)

    Zdenerwowałam się bo straciłam połowę napisanego opowiadania -, - Mam nadzieje że napisze tak jak wcześniej. ;) Ustaliliśmy że nie powiemy opiekunce prawdy. Bo po co ...

  • Znaleźć szczęście cz. 20

    Gdy otwierałam drzwi do pokoju w którym mieliśmy się uczyć poczułam jak chłopak obejmuje mnie w pasie. Wkurzona jego zachowaniem odwróciłam się w jego stronę mówiąc ...

  • Życie niedoskonałej dziewczyny cz.13

    ----Oczami Pauliny---- Obudziłam się o 5 rano. Zdziwiłam się, że Robert śpi u mnie w łóżku, ale po chwili przypomniałam sobie wczorajszy dzień. Poszłam do łazienki ...

  • Mała cz. 1

    Ciepły, letni powiew wiatru rozwiał moje włosy. Piach rozgrzany promieniami słonecznymi delikatnie przylegał do mojej skóry. Leżąc na plaży czułam się jak w niebie. -O ...

  • Goniąc za marzeniami cz 2

    Chodziła jak w amoku wszystko robiłam mechanicznie, a w głowie miałam tylko jedną myśl "żeby tylko Michał odpisał"... Musiałam być już naprawdę w opłakanym ...

  • Jest-Takie-Miejsce 26

    DZIEŃ 6 - Pobudka! – głośno krzyczy Focus. – Zostało dwadzieścia minut do rozgrzewki! - O nieeee. – Wyłazić spod tych śpiworów! Ile można spać? Jola, raz, dwa! ...

  • Rudzielec cz. VI

    Po ostatnim dzwonku pożegnałam się z Adamem i Alą, życząc im miłego popołudnia. Chciałam iść prosto do domu, ale mama zadzwoniła i poprosiła mnie o kupienie kilku ...

  • Niespełnione marzenia. cz. 3

    |||, , PRZEPRASZAM NIE POWINIENEM'' ||| -Trzymam za Ciebie kciuki. Dobra poczekaj tu na mnie a ja idę się przebrać i wychodzimy. Poszłam do pokoju służbowego a ...

  • Życie do góry nogami - cz.33

    Wyszedłem zza zakrętu i zobaczyłem stojące obok siebie Emmę i Ally. Szybko cofnąłem się żeby mnie nie zauważyły i co chwila lekko wyglądałem przypatrywując się ich ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 3

    Zza zakrętu wyłoniły się trzy zakapturzone postacie. Byli to mężczyźni, przypakowani i ogromni. Obleciał mnie strach. Schyliłam głowę w dół i przyśpieszyłam kroku ...

  • Ukryte marzenie cz.2

    Dziewczyny zawsze chętnie spędzały ze sobą czas i nigdy się ze sobą nie nudziły. A tym bardziej teraz, kiedy jedna z drużyny wróciła na stare śmiecie. Zarówno ...

  • Jest-Takie-Miejsce 154

    Jeszcze nigdy przedtem nie byłam tak pewna swoich uczuć do Kuby. To, co wydarzyło się między mną, a Damianem tylko uświadomiło mi, że Kuba jest jedyną osobą, z którą ...

  • Znaleźć szczęście 21

    Następnego dnia wstałam z postanowieniem, że powiem o wszystkim, co ten kretyn mi mówił Pauli. Mam tylko nadzieję, że nie uzna, że Łukasz zabawił się nią przeze mnie ...