Miłosne - str 204

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz.4

    Po lewej stronie wyobrażenie Ady / po prawej stronie wyobrażenie Leny Oczami NIKODEMA: Wczoraj mój młodszy braciszek, nieźle zabalował. Musiałem go odstawić do jego ...

  • Otwórz się dla miłości cz.9

    Witajcie moi wierni czytelnicy!!! Wiem, że cholernie długo nic nie było ale: Mam przyjemność podziękować wam za wszystkie komentarze te dobre i te złe oczywiście. Proszę ...

  • Znaleźć szczęście cz. 13

    Przez kolejne cztery dni nic ciekawego się nie działo. W niedzielę spotkałam się na chwile z chłopakami w klubie. Kuba był z Wiki a Bartek i Krystian też sobie kogoś ...

  • MOJE NOWE ŻYCIE - 6

    No dobra, wrzucę jeszcze dziś... ROZDZIAŁ 6 W poniedziałkowy ranek Paulina zbudziła się około 7, 00. Z początku nie wiedziała, gdzie jest. A zdziwiła się jeszcze ...

  • Tylko za Tobą cz.50 koniec

    Najgorszy był wieczór tego samego dnia. Spędziłem go wtedy prawie do północy na posterunku policji. Udzielałem szczegółowych wyjaśnień dotyczących całej sprawy ...

  • Wybacz, ale inaczej nie Potrafię

    1. Kamienne mury, otoczone siatką. Wszędzie, gdzie tylko spojrzałam widziałam ból w oczach skazanych. Szłam za strażnikiem, opuszczając więzienne bramy. Trudno było mi ...

  • STARSZY ZNAJOMY 25

    -Kotek musimy iść na zakupy bo wiesz nie mam różnych rzeczy. -Ty tylko o zakupach.. dobrze to jutro pojedziemy rano bo wiem ile ci zajmują zakupy w sumie sam potrzebuję ...

  • Tak będzie lepiej [9]

    -Cii. – uciszył ją i delikatnie pocałował w usta. Pomógł jej przy rozpięciu paska. -Tyler… – szepnęła zdejmując z chłopaka ostatni dzielący ich materiał, gdy ...

  • Nigdy nie mów nigdy cz.4

    Moje wyobrażenie Mateusza ----- Odwracam się a tam Sylwek. Zdziwiłam się bo myślałam że już się nie spotkamy -Przepraszam Cię Olu. -Okey nic się nie stało. - w ...

  • Uzależniona od adrenaliny 2 - rozdział 1

    Otworzyłam oczy. Nie miałam pojęcia gdzie jestem. Światło boleśnie raziło mnie w oczy. Wszędzie było biało. Zauważyłam postać, która się we mnie wpatrywała ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 31

    ... Pocałowaliśmy się ostatni raz i Zuzka udała się do domu. Odprowadziłem ją wzrokiem, a gdy zniknęła z mojego pola widzenia, od razu poszedłem do domu Lidki. Chciałem ...

  • Znaleźć szczęście cz. 11/2

    Odchodząc widziałam jak Wiki była zła że nam dzwonek przerwała. Wiedziałam że teraz będzie nie spokojna dopóki nie usłyszy tego co chciałam powiedzieć. Polubiłam ją ...

  • Taneczny krok miłości cz. 9

    ********** Lena Przecież to się nie uda. On mnie nie lubi i będzie się bał mojego brata. A może Łukasz ma racje i Szymon da radę. Gdy tak myślę na salę wchodzą ...

  • True Love cz. 20

    -Dość tego, wchodzę!- powiedziałam zdenerwowana. -Madzia uspokój się. -Jestem spokojna... -Wejdę z Tobą. -Nie, ty tutaj zostań. Muszę sama to załatwić. Otworzyłam ...