Miłosne - str 201

  • In Love With My StepFather Odcinek 7

    Dlaczego ja to powiedziałam... Zeszłam z łóżka i zeszłam na dół, gdzie zastałam mamę siedząca na kanapie, ale Joe tam nie było. - Mamo, gdzie jest Joe? – ...

  • Jest-Takie-Miejsce 126

    - Jaki z ciebie wariat – śmieję się z Rafała, kiedy on nieudolnie naśladuje Kubę, używając jego odzywek., , Normalna akcja” jest zdecydowanie Kuby i tylko Kuby. Z ...

  • Samotna

    Jaka jestem? Hm..., samotna, osamotniona, oszukana, zdradzona, porzucona, wkurwiona, podbuntowana, a to dlaczego? Zdradziłeś mnie ! Pisałeś, z moją koleżanką, opowiadałeś ...

  • My boyfriend's brother | część 19

    - Możemy sobie zrobić przerwę? - szepnęłam. Aaron podniósł głowę i spojrzał na mnie załamany. - Hayley, proszę.. - przybliżył się do mnie i przytulił mnie do ...

  • Love story <3 część: 2

    -Masz rację. -Łał! Pierwszy raz w tym tygodniu przyznałaś mi rację-powiedziała Zuzka i pomyślała: -A tyle razy w tym tygodniu powinnaś mi ją przyznać!-oczywiście ...

  • Historia lubi się powtarzać./ cz.5

    Gdy następnego dnia pojawiła się w szkole, nigdzie nie widziała Błękitnookiego, ulżyło jej wtedy wiedziała, że będzie chciał się zemścić. Minęły dwie lekcje ...

  • Romans, zdrada cz.18

    Gdy się obudziłam nad ranem ujrzałam śpiącego Nikodema.Czuwał przy mnie całą noc.Wyglądał słodko kiedy spał.Postanowiłam go nie budzić i zeszłam na dół.Przy stole ...

  • Zakazany Pan ~1~

    Moje życie nigdy nie było kolorowe, nigdy nie wierzyłam, że moje życie może wyglądać jak bajka, bo życie to nie bajka nie możesz dopisać końca.. Gdy miałam 9 lat moja ...

  • Życie (nie)idealne III

    Obudziłam się i rozejrzałam się wokół. Białe ściany. Przez chwilę widziałam niewyraźnie, ale kiedy wzrok mi się zaostrzył zorientowałam się, że jestem w gabinecie ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 18.2

    NAJDŁUŻSZY ROZDZIAŁ JAKI KOLWIEK POWSTAŁ (PONAD 2100 SŁÓW) BARDZO WAŻNA NOTKA POD ROZDZIAŁEM !!!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Proszę, proszę Maciek nie mów o co ...

  • Jest-Takie-Miejsce 123

    Jejku, w końcu wszystko jest pięknie, cudownie i idealnie. Jeśli pierwsze dziesięć dni pełnych rozmaitych przygód i emocji było po to, żeby kolejne cztery były spokoje i ...

  • Życie do góry nogami - cz.36

    Krótki wstęp: Jeżeli komuś nie podoba się opowiadanie, nie zmuszam do czytania, a jeżeli ktoś jest naprawdę tak upierdliwy, niech napisze mi to na pw, co mu się nie ...

  • Prawdziwy przyjaciel XXIII

    Jeszcze tylko 5 minut i wychodzę z klasy. To jest ostatnia lekcja na dziś, a co najlepsze ostatni dzień tygodnia! Tymon obiecał, ze wyjedziemy gdzieś we dwoje na weekend i ...

  • Jest-Takie-Miejsce 135

    Dzisiaj, teraz, w tej minucie i sekundzie jestem pewna, jak nigdy przedtem, że jestem w Kubie zakochana i chcę jego i tylko jego. On o tym nie wie, rzecz jasna, ale moje oczy ...