Miłosne - str 199

  • HARSH #27

    Siedzę cicho za miejscem pasażera w aucie Zayn'a. Nadal nie mogę uwierzyć, że Harry tak po prostu mnie zostawił. Jeśli chciał wyjść się zabawić mógł mnie nie ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 15

    Oczami Bartka. Obudziłem się zlany potem, na dodatek cały się trzęsłem... Miałem okropny sen, śniło mi się, że straciliśmy dziecko, na dodatek nie mogliśmy odzyskać ...

  • Pozwól, że nauczę Cię kochać. Cz.16

    Rafał: miałem pojęcia co ja tu robiłem. Po prostu czułem, że muszę się z nią zobaczyć. Chociaż pora była nie odpowiednia ponieważ zaniedbałem urodzinki synka, ona ...

  • Nowe życie cz. 8

    Cześć wszystkim. Dziękuję za wszystko za komentarze, łapki... Jesteście cudowni

  • Miłość w Bieszczadach cz. 12.1

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Wstaliśmy z Maćkiem ok. godziny 6 i od razu poczuliśmy efekty wczorajszego wieczoru u chłopaków. Głowy bolały nas strasznie, ale i tak nie ...

  • Prawdziwy przyjaciel VII

    Spojrzałam na wyświetlacz telefonu, zaskoczyło mnie to co zobaczyłam. Kilkanaście nieodebranych połączeń i wiadomości od Artura. Czyżby miał poczucie winy za to po ...

  • Ślub

    PROLOG Zastanawia mnie, czy to możliwe, żeby dorosły mógł się zmienić? Czy nie jesteśmy aby skazani na egzystencję w nieprzekraczalnych granicach swojego charakteru i ...

  • Wspólna pasja 7

    Życzę miłego czytania... ______ Dlaczego tak bardzo odczuwam obecność innej przy nim? Chciałam nie zwracać na nich uwagi, ale to było ponad moje siły ...

  • Historia lubi się powtarzać./ cz.4

    Następnego dnia nie poszła do szkoły. Bała się tych wszystkich spojrzeń, które pokazywały drwinę, ale najbardziej obawiała się Błękitnookiego. To jak ją potraktował ...

  • Pętla uczuć, cz. 5

    Leżąc na łóżku i bawiąc się kosmykiem moich włosów rozpamiętywałam ostatnie wydarzenia z mojego życia. Myślałam, że to tylko piękny sen. Coś jak bańka mydlana ...

  • Szaleję za tobą 4

    Następnego dnia rano gdy wychodziłam z domu zobaczyłam go z nią. Marcina z Pauliną. Z moim największym wrogiem. Zgadnijcie co robili całowali się ! -Ty dupku - szepnęłam ...

  • Pętla uczuć, cz. 4

    Obudziłam się w szpitalu. Pierwsze co ujrzałam to rodziców rozmawiających z lekarzem. Usłyszałam tylko coś o *diametralnym spadku cukru we krwi, i innych powodach* ...

  • Uzależniona od adrenaliny 2 - rozdział 12

    Wystraszyłem się i to nie na żarty. Kamila tak szybko zniknęła mi z oczu… Nie mogłem jej nigdzie znaleźć. Teraz jestem jeszcze bardziej przerażony. Co się dzieje? Nie ...

  • Wina cz.3

    Dziękuję za poświęcony czas na czytanie moich wypocin;) i za komentarze. Ello ta część jest dedykowana Tobie:* dzięki Tobie zmieniłam tok wydarzeń:)i dlatego teraz ...