To nie bajka #25
Rano obudziłam się w moim łózko przy Mikołaju. -Witaj słoneczko .- Powiedział Miki całując mnie w czoło. -Dzień dobry.- Uśmiechnęłam się i wtuliłam w jego nagi ...
Rano obudziłam się w moim łózko przy Mikołaju. -Witaj słoneczko .- Powiedział Miki całując mnie w czoło. -Dzień dobry.- Uśmiechnęłam się i wtuliłam w jego nagi ...
Mijały minuty, godziny, operacja trwała tak długo, że biłem się z myślami, co będzie jeśli się nie uda. Jak będę żył bez Julii? Tykanie zegara na korytarzu było ...
Czesc nie pisalam ponad 2 miesiace nie mialam czas ciagle musialam się tylko uczyc, no niestety tak to już jest jak rodzice biora telefon i laptopa i karza się uczyc nie wiem ...
Siedzę na lekcji cała w skowronkach i z głową w chmurach. To co się przed chwilą stało ciągle siedzi mi w głowie. Gdy tylko zamknę oczy widzę jego roześmianą twarz i ...
- Rany... ludzie... wyspalam sie... cud się chyba stal... sama wstalam, poscielilam lozko i poszlam do kuchni. Co się ze mna dzieje? Dawniej bym wstala i odrazu poszla do ...
Lotnisko jest malutkie, ale mimo to wypchane po brzegi. Wielkością mogłoby konkurować z hipermarketem, ale cieszę się, bo wiem, że się nie zgubię. Dodatnią pewność ...
Oczami MAKSA: Nie wierze! Jaki tu bałagan! Wcześniej taki nie był! Nosz..! :- ADA!!!:- chyba wydarłem się na cały dom, nie ważne mało mnie to w obecnej chwili obchodzi ...
Blondynka spojrzała na Kingę, zastanawiając się jakim cudem Hubert wybrał ją, przekreślając szansę na bycie razem. Chociaż popełniła błąd, nadal kochała chłopaka i ...
-Martyna ubieraj się jedziemy do Ewy.- Powiedziałem wstając z łóżka. -Po co? -No jedziemy obgadać wyjazd nad morze. -Jedziemy ?! – Martyna zerwała się jak poparzona ...
Tomek wpadł do pokoju jakby się paliło i zdezorientowany próbował ogarnąć sytuację. Patrzył na mnie z pełnym przerażeniem odbijającym się w jego oczach. – Kaja, co ...
Spotkanie po lekcjach nie było długie. W sumie już kończyliśmy. Jeszcze tylko kilka wskazówek od Rafała i mogliśmy iść. - Gabrysia, zaczekaj. - poprosił. Kazałam ...
Czas wolny jaki mi został spędziłam na oglądaniu "Biker Boyz”. Ehh uwielniam filmy o takiej tematyce: Transporter, Szybcy i wściekli, Taxi to mój klimat. Po filmie ...
Po naszej wymianie zdań, byłam na prawde nieźle wkurzona. - Nie potrzebuje was! - Krzyknęłam, a kilku ludzi odwróciło się w moją strone. Nie za specjalnie się tym ...
Szła ciemnym szkolnym korytarzem... Minęła go, nawet na nią nie spojrzał. Więc i ona przyspieszyła kroku doszła pod klasę usiadła i myślała dlaczego nie może z nim ...