Miłosne - str 194

  • Anioł cz.7

    Witam i zapraszam do czytania :) mam nadzieje, ze bedzie się wam podobac :) prosze o komentarze czy kontynulowac, jesli macie jakies sugestie co do dalszego rozwoju wydarzen to ...

  • In Love With My StepFather Odcinek 43

    Weszłam do szpitala z Lexi na rękach. - Gdzie znajdę Taylor Swift i Joe Jonasa? - Proszę za mną - uśmiechnęła się pielęgniarka i zaprowadziła mnie na górę po ...

  • HARSH #64

    Po wejściu do domku dziadków Lily i znalezieniu się w kuchni zostaję od razu wyściskana przez starszą kobietę, czyli babcię Lily - Stephanie, która jest o kilkanaście ...

  • Tylko raz....

    Internet nie kojarzy się nikomu z niczym romantycznym. Bo jak w ekranie można odnaleźć bliskość i ciepło drugiej osoby? Ludzie szukają w nim rozrywki, próbując oderwać ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz.5

    Oczami LENY: Wczoraj nieźle zabalowałam z Adką. No ale w sumie to nic nie jest strasznego opijałyśmy jej malutki "awansik’’ w pracy. W tym klubie to co zobaczyłam ...

  • Dziewczyna w dresach XIV

    Kościół był zbudowany w stylu gotyckim. Strzeliste wieże odcinały się od błękitu nieba. W środku był jasny i przestronny. Specjalnie na dzisiejszą uroczystość ...

  • Jesienny wieczór

    Było zimno, ale to jej nie przeszkadzało... siedziała na schodach i patrzyła na to jak kończy się dzień. Powietrze pachniało inaczej niż zwykle, czuła że to już ...

  • Jeszcze nie wszystko stracone...9

    Jak na złość ciągle jakiś korek. Dopiero po 25. minutach dotarłam do celu. Rzuciłam kierowcy banknot i biegiem znalazłam się w miejscu odpraw. Nawet nie mam pojęcia do ...

  • Niezapomniane wakacje cz.8

    Witajcie ponownie Gotowi na ciąg dalszy?? _________ Następnego dnia, wstałam jak dla mnie bardzo wcześnie, bo o godzinie siódmej. Standardowo poranna toaleta i oczywiście ...

  • W poszukiwaniu szczęścia cz - 24

    **Oczami Natalki** Budzę się o 11.34 i odsłaniam zasłony w moim pokoju, do którego już po chwili wpada słońce i rozjaśnia pomieszczenie. Po cichu wychodzę z pokoju żeby ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.14

    **Oczami Huberta** Budzi mnie jakby szloch, patrzę na podświetlony zegarek na ścianie, wskazuję 5.35. Potem spoglądam na szarooką, ona kręci się na łóżku i śpiąc ...

  • Głupota rozdział 13

    Przez długi czas nie mogliśmy się od siebie oderwać, a kiedy już to zrobiliśmy, zdałam sobie sprawę, że wcale tego nie chciałam. Patrzyliśmy sobie głęboko w oczy ...

  • Jest-Takie-Miejsce 72

    Nie lubię się wciskać do autobusu, kiedy jest spory tłum i każdemu się spieszy, żeby dostać się do środka przed innymi. Czekam spokojnie, aż ci najbardziej niecierpliwi ...