Jest-Takie-Miejsce 147
Jestem w takim szoku, że nadal nie dowierzam w to, co się przed chwilą wydarzyło. Powiedzieliśmy sobie parę nieprzyjemnych słów i byłam święcie przekonana, że wszystko ...
Jestem w takim szoku, że nadal nie dowierzam w to, co się przed chwilą wydarzyło. Powiedzieliśmy sobie parę nieprzyjemnych słów i byłam święcie przekonana, że wszystko ...
##ROK PÓŹNIEJ – 1 CZERWCA – 24 Urodziny Huberta## Oglądałem każdy jej mecz, czy to w telewizji, czy to w sieci. Byłem nawet na kilku z nich. Nie zauważyła mnie. Ja ...
********** Szymon Nie wiem o czym rozmawiali nauczyciel z Leną, ale cieszyłem się, że nie muszę pisać kartkówki. Trochę nie zrozumiałem o co chodziło profesorowi z tym ...
***oczami Oliwki*** Gdy wstałam Nathaniel jeszcze spał. Słyszałam jak cicho pochrapuję na kanapie w salonie. Ja spałam w jego sypialni. Nie chciałam z nim dzielić łóżka ...
Biegłam przed siebie i słyszałam jak ktoś za mną krzyczy moje imię, ale się nie odwracam tylko dalej biegnę w końcu siadam na jednej ławce z pobliskim parku i zaczynam ...
Natalia – Zadziorna nastolatka. Skończy niedługo 18 lat, Mieszka z Matką i Ojczymem oraz starszą przyrodnią siostrą Kingą który ma 20 lat. Chodzi do 2 klasy liceum. W ...
Stuknąłem pięćdziesiąty raz w siedzenie naprzeciwko mnie. Wracając z treningu, jakoś nigdy nie rzucałem się z radości. Może było to spowodowane moim egoizmem do mojej ...
Staliśmy jeszcze tak chwilę, lecz zaraz odkleiłam się od torsu Kamila. -Co tam dobrego kupiłeś?-przeglądałam zakupy z uśmiechem na ustach. -Widzę, że czujesz się już ...
,,Mamy tyle wspólnego, dlatego właśnie tu chcę zabrać Cię stąd tam, gdzie słychać serca rytm W tym całym syfie tyle niedomówień Jesteś czystą prawdą nawet w ...
Zbliżała się 19 czekałam zniecierpliwiona na Tomka w hotelu. Bałam się. Strasznie się bałam, nie wiedziałam co się stanie, jak zareaguje na wieść o tym, że będziemy ...
Wróciliśmy z Kacprem do domu po południu, chodzenie na tych kulach to jakaś masakra. No ale sama sobie tak zrobiłam to mam... Reszty dalej nie było w domu więc zrobiliśmy ...
Dziękuję za pozytywne komentarze :) Wracam, z nową częścią. ~ ~ ~ ~ ~ - Mam pytanie, prośbę. I byłbym wdzięczny gdybyś się zgodziła, bo sam chyba nigdy nie wyjdę z ...
W nocy przebudziłam się, a Mikołaj siedział na krawędzi łózka i palił papierosa, więc owinęłam się kołdrą i przytuliłam się do niego od tyłu. -Czemu nie śpisz? ...
Śpię jak dziecko. On sprawia, że czuję się niezwykle mała, bezbronna i słaba. Budzi mnie dźwięk odsuwanej bramy elektrycznej. Tylko dwie osoby mają do niej pilot.. o ...