Miłosne - str 189

  • Życie niedoskonałej dziewczyny cz.5

    Po kilku minutach Robert mnie puścił i wstał: -Lubisz mnie prawda? -nie odpowiedziałam, tylko przytaknęłam -Czemu mi tego nie powiedziałaś? -Niby czego ci nie ...

  • Jest-Takie-Miejsce 43 OD AUTORA

    Witam, Pięć minut temu zrodził mi się w głowie pewien pomysł. Czy jest dobry ocenicie sami:) Na początek DZIĘKUJĘ za to, że czytacie, że wam się podoba, że ...

  • Taniec miłości cz.1

    Ostatnia godzina to tango w sali numer 10. Pani Gawrońska miała nas podzielić na pary ale ja nie musiałam się martwić bo zawsze byłam z Damianem. Nauczycielka jednak mnie ...

  • Truskawkowy shake cz.4

    Em w kawiarni ↑ To był Alan! Nogi mi zmiękły, ale gdy zobaczyłam jak jakieś tlenione plastiki wieszają się na nim, postanowiłam przejść obok nich perfidnie kręcąc ...

  • Wyprawa, która wszystko zmieniła

    Piękny słoneczny poranek budził chęć do życia. Promień porannego słońca wpadał przez okiennicę by po chwili dotrzeć do zaspanych oczu i krzyknąć prosto w twarz ...

  • 14/06/14 na zawsze... [cz.1]

    Wracamy z Londynu, jest godzina 23:00, każdy jest zmęczony i pragnie położyć się we własnym łóżku, ja też. Jutro nasza pożegnalna impreza bez nauczycieli, bo w końcu ...

  • In Love With My StepFather Odcinek 6

    W czasie długiej przerwy wybrałam się na chwilę do szkoły. Wysiadłam z samochodu i weszłam do budynku. - Hej - Selena podeszła do mnie i uśmiechnęła się. - Hej, co ...

  • Zimowe ciepło

    W zimowy wieczór Magda siedziała w swoim pokoju i rozmawiała ze swoim chłopakiem na skypie. Uwielbiała to. Lubiła na niego patrzeć. Paweł, bo tak miał na imię, lubił ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 13.2

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Gdyby nie Dominika dalej pewnie leżałabym na łóżku z Mikołajem. Ja nie mogę przy tym chłopaku racjonalnie myśleć. Chyba każdy wie co by ...

  • Ostra gra - rozdział 3

    Do końca dnia na wszystkich lekcjach siedziałam z Iris. Czułam, że znalazła z nią wspólny język i ona też tak myśli. W sumie cieszyłam się, że znalazłam osobę ...

  • Miłość od pierwszego wejrzenia..10

    Wakacje zapowiadały się bardzo ciekawie. Moje wyniki wyszły pomyślnie! Chodziłam uradowana całe dnie, wszystko było, tak jak być powinno. Z Danielem byłam bardzo ...

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.17)

    Nastał dzień wizyty u lekarza. Była godzina 6:00 gdy Tomka obudził budzik. Szybko się zerwał z łóżka aby nie obudzić Alicji i wyłączył budzik. " Ahh jak ona ...

  • STARSZY ZNAJOMY 3

    To ona siedzi przede mną chcę ją przytulić ale nie mogę tego zrobić... powiedź coś wkońcu debilu zawsze umiesz zagadać do lasek a przy tej nawet nie masz odwagi ...

  • Dziewczyna w dresach X

    Wybiegłam z kuchni. W salonie zobaczyłam dużo więcej osób, niż wcześniej. Dokąd mógł pójść Paweł? Myśl, Gabi, myśl! Gdzieś przy drzwiach wyjściowych mignęła mi ...