Whisky cz. 2
Rozdział 2 Zakochany Maciek i zmiany Wczoraj oglądaliśmy mecz. Marynarz cały wieczór marudził. Złościł się o wszystko. Żartowałam z niego, że złość piękności ...
Rozdział 2 Zakochany Maciek i zmiany Wczoraj oglądaliśmy mecz. Marynarz cały wieczór marudził. Złościł się o wszystko. Żartowałam z niego, że złość piękności ...
Rano gdy się obudziłam Marcin już nie spał, lecz leżał i Mi się przeglądał. - Hejoo..- powiedziałam zaspanym głosem. - Wiesz jak słodko wyglądasz jak śpisz? ...
Rozdział VII - Nie spodziewałem się akurat faceta w tym pokoju. Myślałem,że przyjechała z rodzicami na wakacje. - Naprawdę? Wybacz. A tu taka niespodzianka. Zapewne ...
Ciąg dalszy przeżyć moich bohaterów. _________ Kilka tygodni później. Związek Laury i Piotrka nabrał już na wartości. Fakt mieli między sobą kilka nieprzyjemnych ...
Obraz który mnie zastał dobił mnie psychicznie. Moja matka siedząca na krześle związana na mnóstwo pęków. Nieprzytomna. Przekręcając głowę w lewo moje serce ...
Na zdjęciu Alice. Ruszyłam w stronę willi. Bardzo ostrożne stawiałam każdy krok. W mojej głowie krążyły różne myśli. Już wyobrażałam sobie reakcje Victora. Gdy ...
Hubert siedział już w tym kraju trzeci tydzień. Coraz częściej tęsknił za domem, Kingą, a nawet za szefem i członkami mafii. Tęsknił za Polską, za swoją ojczyzną, za ...
Obudziłam się w kompletnie nieznanym mi pomieszczeniu. Było ciemno, nie byłam w stanie dostrzec czegoś co mogłoby mnie w jakiś sposób naprowadzić, na to gdzie jestem ...
No i mamy kolejną część :) Mam nadzieje, że Wam się spodoba :) Miłego czytania :) Chociaż podejrzewałam moje przepuszczenia a Artur je potwierdził, słowa mojej mamy ...
Hm..., no dobra pomogę Ci - Powiedziałem po dłuższej chwili milczenia - Nie, chce Twojej pomocy - Powiedziała dziewczyna - Nie to nie - Powiedziałem beznamiętnym tonem ...
Koncert trwa, a my w najlepsze bawimy się na schodach. Ja i Emilka zdajemy pozostałym relacje z poszukiwania Kena. Nie wspominam im o Kubie i naszym poznaniu się, które miało ...
Godzina 9:00. Sylwia budzi się. Obok niej nie ma Bruna.. Hm.. dziwne. Słyszy, leci woda, chłopak jest w łazience. Plum!, przyszedł sms do niego. Dziewczyna wzięła telefon ...
Kolejne dni minęły bardzo szybko. Melanie ze mną nie chciała rozmawiać na temat tego co ma się wydarzyć. Powiedziałabym nawet, że zaczęła mnie unikać. Jedyną moją ...
Hej! Ogólnie przepraszam, że od bardzo długiego czasu nie pisałam dalszej części mojego opowiadania. Nie chcę go dalej już pisać, ponieważ uważam, że jest nudny, więc ...