Miłosne - str 193

  • List

    Piszę to w sumie nie wiem w jakim celu. Każde słowo muszę dobrze przemyśleć. Chcę tu zawrzeć wszystko co czuje, chcę też poznać odpowiedź na pytanie: ...

  • Zakazany owoc miłości cz.1

    - Lucy, chodź do nas na chwilę! - ciekawe co oni chcą. Mam nadzieję, że nie powiedzą mi o kolejnych zająciach, które 'mają pomóc na moją nieśmiałość wobec ...

  • Truskawkowy shake cz.10

    Alan↑ Po paru niesamowicie spędzonych dniach nadszedł czas na powrót do Warszawy. -Do widzenia. Pobyt był wspaniały. Będziemy polecać. - Alan pożegnał się z ...

  • Miłość nie jedno ma imię

    Właśnie wybieram się z rodzicami do parku, bo jest ładna pogoda a jutro jest szkoła więc trzeba trochę jeszcze poszaleć. Nauka w szkole średnie jest trudna i bardzo ...

  • Miłość i na boisku znajdzie Cię ! cz.4

    Justyna wróciła do swojego pokoju. Była sama nie wierzyła, że Rafał ma dziewczynę. I to jeszcze jej dobrą koleżankę z drużyny. Jak mogła być na tyle głupia by znów ...

  • Only you cz. 1

    Michał - 17 lat, brązowe oczy i czekoladowe włosy. Wysportowany, nie uczy się dobrze, ani źle. Typowy nastolatek. Lubi rolki, gdyż jest skejtem. Ma grzyweczkę i to co ...

  • Życie niedoskonałej dziewczyny cz.6

    Minęło 10 minut i dostałem wiadomość że przyjechał już mój brat, Bartek. Usłyszałem po minucie, że winda się otwiera i wszedł Bartek. -Cześć bracie -usłyszałem ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 21.1

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj I znów dzisiaj trzeba iść do szkoły. Zobaczymy co się tam wydarzy. Mam nadzieje, że dziewczyną udało się przekonać do tego żebyśmy nie ...

  • HARSH #35

    - Brooklyn - Odwracam się na drugi bok i przyciskam mocniej pościel do klatki piersiowej. Patrzę spod półprzymkniętych powiek. Puste miejsce na drugiej stronie łóżka ...

  • For you here and now: Stay cz.14

    Alex. Tak jak mówiłem tak zrobiłem. Przyjechałem wieczorem do Eweliny. Zaparkowalem pod jej domem i wysiadlem z samochodu. Wziąłem żarcie które kupiłem po drodze i ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 17

    Oczami Bartka. Wiedziałem, że straciłem córkę, ale nie chciałem tego usłyszeć, cholernie się bałem... Złapałem za klamkę i poczułem, że cały korytarz wiruje ...

  • Jest-Takie-Miejsce 111

    Mój uśmiech jest tak promienny, że może z niego wyczytać wszystko. Moją radość po niewinnym pocałunku, pozytywne zaskoczenie, że zawrócił, zadowolenie z usłyszanych ...

  • Nowa Ja (2)

    Czuje że ktoś próbuje mnie obudzić, otwieram oczy i to co widzę.. Moja kochana, najlepsza przyjaciółka Gosia! - Heej !!- krzyczę i jednocześnie ją przytulam. - Moje ...

  • Przyjaźń następnie .. miłość ?

    Część.! ;D jestem Ania mam 16 lat mam proste blond włosy, w szkole nie jestem zauważana choć to mnie ie dziwi nie należę ani do fajnych ani ładnych no bynajmniej ja tam ...