Obyczajowe - str 4

  • I zostaniesz ojcem mojego dziecka

    Pej­zaż za oknem za­czął po­wo­li sza­rzeć, po ja­kimś cza­sie roz­mył się zu­peł­nie za spra­wą mżaw­ki. Tyl­ko gdzieś da­le­ko świe­ci­ły ...

  • Krystian

    - A niech to szlag!!! - przekląłem - Znowu się zacięła! Zdenerwowany mówiłem do siebie, próbując otworzyć szafkę. No tak. Nie ma się co dziwić, skoro te szafki mają ...

  • Wioska pod Strzelinem

    Zimny, nieprzyjemny deszcz walił mi prosto w twarz, tnąc skórę jak żyletka. Jeśli na kogoś byłem w tym momencie zły, to na siebie samego. Wycieczek się staremu dziadowi ...

  • Powrót dziewczyny ze snu

    No... To rozpocząłem edukację w drugiej klasie nowego liceum pełen emocji i nadziei , że wszystko będzie okej i ułoży się tak, jak sobie zaplanowałem. Aklimatyzowałem ...

  • Dziewczyna ze snu

    Był wieczór. Ostatnia niedziela wakacji. Od jutra, 2 września, miałem rozpocząć nowy etap swojego życia. Nowe miejsce, nowi ludzie, nowa szkoła. Nowe miało być ...

  • Nago przez slumsy (inne spojrzenie) kontynuacja

    Wg. pomysłu Historyczki. Otworzyłem drzwi mieszkania i przepuściłem Martę przed sobą. Weszliśmy do dużego pokoju szumnie nazywanego przeze mnie: salonem. - Ładnie ...

  • Anonimowa ekshibicjonistka

    No... Odetchnąłem z wielką ulgą. Wyszło całkiem nieźle... Byłem bardzo zadowolony z ujęć, które udało nam się dziś zarejestrować w miejskim parku. Nam, bo ...

  • Namiętny dotyk część I

    Jestem krakowiakiem. Od urodzenia mieszkam w starej zabytkowej kamienicy, która się mieści przy ulicy Floriańskiej 41. Mam trzydzieści pięć lat i brązowe oczy. Wzrostu mam ...

  • Majtkofilia

    Miałem szczery zamiar usiąść po południu do pisania referatu. Już nawet miałem gotowy szkic tego, jak on będzie wyglądał. Przygotowałem sobie stanowisko pracy ...

  • Włoska przygoda

    Moje 40-te urodziny przyszło mi spędzić na obczyźnie. Konkretnie na ziemi włoskiej. Mój Wódz wysłał mnie na trzymiesięczny staż do rzymskiego oddziału firmy. Nie ...

  • Ciotka Katarzyna część 2

    I tak sobie teraz myślę, że musiał być to punkt zwrotny w całej tej historii. Od tego momentu wszystko poszło, jakby lawiną. A przynajmniej tak mi się wydaje... Jeszcze ...

  • Przyszywana siostra cz.II

    Sobota w rozkwicie. Po śniadaniu pojechaliśmy na zakupy, potem po parę drobiazgów Sonii. Obiad. I już zrobiło się ciemno jak to zwykle bywa w lutym. Wieczorem chciałem ...

  • Aiko– Impresja japońska

    Jestem wielkim entuzjastą japońskiej erotyki. Jest ona bardzo specyficzna i ma wyjątkowe cechy, Przede wszystkim koncentruje się i zagłębia się w szerokie spektrum ...

  • Nic nie pamiętam #295

    Tak jak się Nadzieja spodziewała , Franeczako nie miała wiele zastrzeżeń, raptem rzuciła pobieżnie wzrokiem na dom. Bardziej ją interesowała sytuacja miedzy Alkiem i ...