Obyczajowe - str 3

  • Dziwka w kuchni

    Pracuję w restauracji polskiej kuchnii. Jestem kucharzem jeżeli można to tak nazwać, choć to co podajemy nie bardzo jest zjadliwe. Szef się upiera i nie daje nam żadnej ...

  • Nauczycielka angielskiego

    To było totalne zaskoczenie. Nawet powiem więcej: szok i niedowierzanie. No, bo czy można sobie wyobrazić, że w środku wakacji, nad naszym przeuroczym Bałtykiem, w ...

  • Złota fantazja III

    Było mi wspaniale. Chciałbym jednak, aby tak samo było Ani i Hani. Postanowiłem więc wziąć ster w swoje ręce i przejąć inicjatywę. Do tej pory bowiem to one "dzieliły ...

  • Trzy odsłony Darii

    (I) Dzień mogłem zaliczyć do udanych. Teraz, przed snem obejrzę sobie tylko jakiegoś pornosika na telefonie. Potem sobie ulżę w łazience i będę mógł spokojnie ...

  • Wizyta w archiwum pt. 4 - ostatnia

    Jacek patrzył jak dziewczyny przekazują między sobą jego spermę, jarało go to. Ania spojrzała głęboko w oczy Jackowi, otworzyła usta ukazując buzię pełną białego ...

  • Dogłębna anal-Iza

    Zatrzymaliśmysię przed klatką schodową. - Tu mieszkam - oznajmiła Izabella odwracając się twarzą do mnie - chciałabym ci jeszcze raz podziękować za miły wieczór ...

  • Złe miłego początki

    Okoliczności były bardzo sprzyjające. Był późny piątkowy wieczór. Wszyscy już spali, więc nic nie stało na przeszkodzie, aby sobie trochę ulżyć. Pikanterii dodawał ...

  • Anka i jej matka

    Doskonale pamiętam swój okres dojrzewania... Ten czas jest jednym z najpiękniejszych w życiu człowieka. Początek był bardzo gwałtowny, jak zresztą zawsze bywa z ...

  • Co się odwlecze...

    Najpierw była Nasza Klasa i wszystkie jej konsekwencje. Zatem impreza, spotkania po latach, nocne Polaków rozmowy. Nie przepadam za takimi klimatami, poza tym mieszkam od dawna ...

  • Siksa

    Bardzo lubię tę małą knajpkę na rynku. Serwowano tam świetną macchiato, ciastka i lody. Czasami tam wpadałem, bo rozsmakowałem się w "muśniętej słońcem" kawie ...

  • Autostradą na tamtą stronę

    Tu nie ma żadnej erotyki. Nawet umiejscowienie akcji w realiach gay nie ma żadnego wpływu na akcję – nie chciało mi się bohatera zmieniać na kobietę tylko po to, by ...

  • Obcy człowiek

    W imie­niu Rze­czy­po­spo­li­tej Pol­skiej... Po roz­pa­trze­niu spra­wy o roz­wód z po­wódz­twa... sąd po­sta­na­wia... stwier­dzić trwa­łość ...

  • Real story pt. 1

    - Czasami mam wrażenie, że żyję w jakiejś iluzji. – mówię po krótkim namyśle leniwie sącząc czerwone wino. - Co masz na myśli? – pyta moja przyjaciółka, Sandra ...

  • Masz głowę i ... – kombinuj!

    Leszek ma problemy z dojrzewaniem, typowe dla milionów chłopców i tak jak większość z nich wyważa otwarte drzwi. Ma przeciw sobie potężnego wroga, i to takiego, którego ...