Obyczajowe - str 6

  • Wizyta u Dziadków

    Poprzedni tydzień miałam bardzo pracowity, dorabiam sobie w sklepie. W poniedziałek okazało się, że koleżanka która mnie zmienia się rozchorowała i pracowałam po 12 i ...

  • Bez uczuć # 3

    Daria była nieco spokojniejsza idąc na to spotkanie a to z kilku powodów. Mężczyzna zadzwonił w środę po południu i umówił się na piątek. To ucieszyło kobietę bo ...

  • Urodziny u Maćka

    Mama szła do pracy na nocną zmianę (pracuje w szpitalu jako pielęgniarka) . Monika poszła do kina podobno z koleżankami ,wychodząc poprosiła bym tylko dbała o jej ...

  • Anioł, który nic nie chciał

    W świecie, gdzie wszystko jest na wyciągnięcie ręki niezwykle łatwo stać się leniwym. Nic nie trzeba trzymać, nosić, ani używać siły. Wystarczy jedna sprawna dłoń i ...

  • Stylista

    Leon jest tłumaczem książek, jednym ze specjalistów skandynawskiej literatury. Od kiedy kryminał, zwłaszcza rodem ze Szwecji stał się liderem gatunku, nie ma odpoczynku a ...

  • co wkurza fryzjerów?

    Co wkurza fryzjerów? Jest to całkiem dobre pytanie. Jestem początkującym fryzjerem i dopiero w sumie się uczę tego zawodu i już trochę wiem co nieco na ten temat. Po ...

  • Za krokiem krok ( z Cleo) #4

    Robert: Witaj, Joasiu. Dziękuję, że znalazłaś dla mnie chwilę, wiem, co teraz się wokół ciebie dzieje, tym bardziej to miła niespodzianka dla mnie. Cleo: Cześć. Dzień ...

  • Portret życia #11

    Zbiegłam, co sił w nogach do skrzynki na listy i po uprzednim odrzuceniu tony reklam o super okazjach za pół darmo i wyselekcjonowaniu powiedzmy ważnych rachunków została ...

  • Hej!

    Witam wszystkich bardzo bardzo serdecznie. Nie było mnie tutaj do dawna. Pojawiłam się czasami orientacyjnie, zobaczyć , czy to miejsce jeszcze żyje, jak kiedyś. Muszę ...

  • Zniewolona cz. 19

    Wstał i zapiął rozporek. Podczas, gdy ja nadal leżałam związana, z zadartą nogą i z obnażonym biustem i piczką. Piczką, z której wyciekała lepka substancja. Co za ...

  • Lawendowy pył PROLOG

    Siedziałam na tarasie okryta kocem (bądź dwoma) i popijałam ciepłe kakao. Wokół słuchać było wiatr świszczący w polu. A dalej, gdzieś tam za wiatrem, szum morza ...

  • Chwila zamyślenia

    Siedzę na twardym, drewnianym krześle opierając się plecami o ścianę, prawym łokciem o ławkę, a lewym o oparcie od krzesła. W tle pani od języka polskiego coś tam ...

  • Kiedy chlopak nie patrzy

    Jestem Kasia. Mam 21 lat i pol roku temu przyjechalam do Wroclawia na studia, kierunek mechatronika. Od dwoch lat jestem w zwiazku z pewnym Krystianem, poznalismy sie jeszcze w ...