Obyczajowe - str 31

  • Nic nie pamiętam #30

    Ubierała się tak by wzbudzać respekt. Garsonki, żakiety, plisowane spódnice. Do tego nienaganny makijaż, włosy upięte i nieodzowne okulary. Nie potrzebowała nawet ...

  • Nic nie pamiętam #271

    - Już, tak nagle? - Nadzieja, nie kryła rozczarowania. Mężczyzna wziął głęboki oddech. - Ja wiem, że mam rubaszny sposób bycia dlatego jestem przyzwyczajony do tego, że ...

  • Szczęśliwa siódemka Adrianny

    Od pewnego czasu, każdego dnia, leżała niedbale na tapczanie w swoim pokoju. Leżała i "sufitowała", bezsensu gapiła się to na sufit, to na ściany. Mimo młodego ...

  • Nic nie pamiętam #101

    Podbudowana rozmową przez łącza z Dobosz wchodziła do taty śmielsza na konwersację. Kobieta najpierw się pokajała nim przeszła do rzeczy. - Mną się nie przejmuj, jak ...

  • Nic nie pamiętam #235

    - Od takiej to wiadomości rozpoczęłam ostatnią niedzielę września - mówiąc te słowa Patrycja przystanęła przed wejściem na swoje podwórko. - Może wejdziesz by ...

  • Nic nie pamiętam #148

    Moduski, wstał i wolnym krokiem ruszył w kierunku wyjścia. - Późno już a jeszcze muszę przejrzeć kilka spraw. Dziękuje za poświęcenie mi czasu i ...- odwrócił się do ...

  • Nic nie pamiętam #60

    To, że Modulski był ambitny to jedno ale zauważył, że niepowodzenie w pracy śledczego go stresuje. To zaczęło się tak od wiosny gdy jak zawsze spędzał wolny czas ze ...

  • Nic nie pamiętam #102

    - Szpital jako jednostka ma swoje możliwości - wyłuszczał swoje wątpliwości Tadeusz Fejkiel. - Twoja dyrektor może liczyć na specjalistów w swej dziedzinie łącznie z ...

  • Nic nie pamiętam #190

    - Fejkiel, dostała esemesa od cioci, że Nadzieja dotarła. Chciała oczywiście porozmawiać chwilę ale wiedziała, że jak otrzymuje tylko wiadomość tekstową, to ta nie ma ...

  • Nic nie pamiętam #1

    Jak to zwykle bywa gdy wyszła na chwilę by odetchnąć to zaczęły z nieba spadać kropelki wody by po chwili zalać cały brukowany plac na rynku. Wbiegła do najbliższej ...

  • Nim przyjdzie jutro # 103

    ROZDZIIAŁ 6 Komisarz najpierw wskoczył w dres by nogami odreagować za niepowodzenia w pracy i nie tylko. A po przebieżce posiedział sobie nad parkowym stawem i kontemplował ...

  • Nim przyjdzie jutro # 10

    Ela po powrocie do domu nie mogła powstrzymać się przed wyjęciem albumu ze zdjęciami, by, choć na moment nie powrócić do dawnych czasów. Obie panie na szpitalnych ...

  • Nic nie pamiętam #61

    Funkcjonariusz postanowił chociaż na moment wyjść na korytarz z tego swojego ciasnego grajdołka by nabrać dystansu do siebie samego. Tu panował ruch jak na ...

  • Nic nie pamiętam #149

    Marian Drwięga, nie mógł się przemóc by zagaić rozmowę z Patrycją, choć wygospodarował sobie kilka minut miedzy pacjentami. Trzeba też przyznać, że kobieta po ...