Obyczajowe - str 30

  • John Payne-Rozdział 18

    Mając do przebycia ponad trzy dzielnicę w uciążliwym, głębokim śniegu i to pieszo, sprawiło, że optymizm wyparował, jak kostka lodu podczas gorącego lata. Autobus ...

  • Nim przyjdzie jutro # 1

    Ela zawsze miała dobry kontakt z teściową, nie rozumiały się może bez słów, ale większość koleżanek mogło jej takich relacji zazdrościć. Dlatego gdy teraz ta ...

  • Aż po grób. Cz. 9 - Pan T

    Z hotelu wyjechałem jako ostatni, ponieważ podobnie jak miało to miejsce pierwszego dnia, musiałem pozamykać wszystkie sprawy formalne z managerem po wymeldowaniu ostatnich ...

  • TRÓJKĄT. POWRÓT.

    "Przepraszamy Dominiku, że nie odzywaliśmy się przez tyle czasu. Powinniśmy przynajmniej podziękować za wspaniały wieczór, który sprawił, że nasz seks przeszedł ...

  • Nic nie pamiętam #59

    Najgorsi byli ci, którym się coś zdawało i zajmowali czas na łączach. Dzwonili z zastrzeżonych - a jakby inaczej - numerów i snuli swoje za przeproszeniem pierdolamento ...

  • Nic nie pamiętam #270

    Mężczyzna źle zinterpretował spojrzenie, jakim obdarzyła go Nadzieja. To nie była reakcja na jego humorystyczną ripostę a raczej wynik głębokiego zamyślenia. Szczerze ...

  • Nic nie pamiętam #234

    Patrycja widząc, ze Moduski się nie odzywa była przekonana, że to potwierdza. - Rozumiem, że tylko z grzeczności nie zaprzeczasz? - Nie w tym rzecz - komisarz wreszcie ...

  • Nic nie pamiętam #99

    To nie był dobry dzień dla komisarza. Jeszcze kilkanaście godzin wcześniej po rozmowie z taksówkarzem był pełen werwy. Jak to się mówi poczuł krew ale już po rozmowie z ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.XVII

    17 Tymczasem patrol numer 04 z starszym aspirantem Waldemarem Poznańskim i starszą posterunkową Julia Lipiec patrolowali ulice jednego z miejskich osiedli. Nagle pijany ...

  • Dziewczyna z ogłoszenia

    Obudziłem się dość wcześnie. Było jeszcze przed piątą. Za oknem jaśniało. Emocje nie pozwoliły mi długo spać. Od wczoraj byłem naładowany energią. Sprawa ruszyła ...

  • Nic nie pamiętam #189

    Nadzieja, nie przypominała sobie żeby jadła coś podobnego. Będąc na szpitalnym wikcie nie mogła liczyć na coś tak oryginalnego a u Patrycji to raczej stosowały ...

  • Marek prawnikiem cz 5

    Po której kładę się do łóżka leżę na wznak bokserki mam opuszczone i dłonią bawię się moim wackiem. Robię to tak długo dopóki nie poczuję bólu w pachwinie wtedy ...

  • Nic nie pamiętam #100

    Patrycja praktycznie zapomniała o ojcu. Przez ostatnie dni wstawała wcześnie rano by pobyć z młodą poszkodowaną. Później kilka godzin na oddziale, - w swoim rewirze - i ...