Urodzinowa fantazja
Przygotowałam się. Specjalnie na ten wieczór przełamałam bariery wstydu i udałam się do sex shopu, w którym zakupiłam sprośną wersję szkolnego mundurka i kilka innych ...
Przygotowałam się. Specjalnie na ten wieczór przełamałam bariery wstydu i udałam się do sex shopu, w którym zakupiłam sprośną wersję szkolnego mundurka i kilka innych ...
-Przeczytaj to …. " …. Tak bardzo ją nienawidzę. Nie mogłam patrzeć jaka jest z nim szczęśliwa. Do Ciebie osobiście nic nie mam, ale wiedziałam, że jak uderzę w ...
- Gdzie byłeś? - Na masażu. - Aha. Ty masz w środy zajęcia – powiedziała cicho, spoglądając na plan tygodnia. Nie znoszę kłamać. Dlatego, choć to może trochę ...
Lekcja jak lekcja, matematyka to zło, szczególnie na rozszerzeniu. Patrzył na młodą nauczycielkę i słuchał uważnie. Rzadko odwracał wzrok na zeszyt. Pisał bez patrzenia ...
Po chwili Mateusz wrócił i od razu podszedł do swojej małej dziewczynki. Patrzyła na niego wzrokiem, który sugerował mu, że ma ochotę na seks. Położył się na niej i ...
Witam. Jestem Adrian, mam 17 lat. Niedawno pisałem o tym jakto wepchnąłem swoją dziewczyne i kolege do łóżka by sprawić sobie przyjemność w "moja dziewczyna i ...
Mateusz bardzo lubił swoją młodszą siostrzyczkę. Można nawet powiedzieć, że ją uwielbiał. Był od niej starszy, aż o siedem lat i można powiedzieć, że podobała mu ...
Aśka krzyknęła dochodząc. Jej cipka zaciskała się, wycieńczona kolejnym orgazmem. Całe jej ciało było pokryte potem a dziewczyna aż drżała ze zmęczenia. "Jeśli ...
Historia zaczęła się, gdy po kilkukrotnych namowach znajomych wybrałam się wraz z nimi na imprezę organizowaną w naszym mieście. Niedawno zerwałam z chłopakiem i ...
Idziesz ulicą. W Twoich myślach krąży wciąż jakieś niewypowiedziane pragnienie, niedokończona myśl. Krąży i burzy spokój jak kamień gwałcący lustro wody późnym ...
I tak zleciały wakacje. U Konrada, właściwie u Sylwii, byłem w pierwszym tygodniu lipca. Nie będę wymieniał, co działo się przez okres od lipca do września, bo nie to ...
Rozdział 1 20 maja - dzień naszego wylotu do taty. Wszystkie moje rzeczy spakowane zostały do dwóch wielkich walizek. Na stoliku nocnym zostało tylko zdjęcie. Byłam na nim ...
Moja wyobraźnia podpowiada mi. W taki słoneczny dzień jak dzisiaj tylko jedno. Piękna naturalna łąka. Idziemy trzymając się za ręce. Przytulamy do siebie. trawa jest ...
Jestem szczupłą, wysoka, długowłosą brunetką. Mam duży jędrny biust i zgrabny tyłek. Było już dość późno. Musiałam zostać dłużej w pracy. Byłam wyczerpana i ...