Erotyczne - str 36

  • Życiowa układanka, część ósma

    #szef, #żona, #szantaż, #uległość, #oralny, #seks, #anal Czwartek, 17 Maj 2018, późne popołudnie Po powrocie z pracy Monika zaczęła intensywnie przygotowywać się na ...

  • Uwierz w Ducha cz.3

    Kiedy rano Liss otworzyła oczy, zobaczyła, że jest sama. Kolejny upalny dzień przedzierał się do jej pokoju przez otwarte okno. Spojrzała na pomiętą pościel, i ...

  • Nieznajomy i suczka

    Historia zaczęła się, gdy po kilkukrotnych namowach znajomych wybrałam się wraz z nimi na imprezę organizowaną w naszym mieście. Niedawno zerwałam z chłopakiem i ...

  • Inspektorka Anna cz.2 Sztuka

    Andrew Boock Inspektorka Anna 1 Sztuka Anna podeszła do drzwi, gdzie odbywały się praktyczne zajęcia ze sztuki i miała nadzieję, że zastanie młodego artystę przed ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 52

    LXXXIV Na przystani oczekiwał ich goniec przysłany przez Mistrza Apresa z wiadomością, iż Towarzysz Prawej Ręki prosi Najdostojniejszą Królową Amaktaris, Oby Żyła i ...

  • Miłość i pożądanie

    " DRRYYYNNNN, DRRYYYNNNN…” – Kurwa, muszę zmienić ten dzwonek – powiedziałam podnosząc się z łóżka. Gdy już znalazłam ten nieszczęsny telefon – przestał ...

  • Krew orka, cz. 3

    Na południu, za Szarymi Górami, w Erch, w krainie zwanej Kortha, na rozległych mokradłach koszmarny sen gwałtownie obudził elfią wiedźme-pustelniczkę Zirean. Przebudzona ...

  • Sen Marty o Mikołaju. (Aktualizacja)

    Przyśniło mi się, że odwiedził mnie Święty Mikołaj, potężny chłop, który dostał się do mnie… jakżeby inaczej… przez komin. - Przeszorowałem ci komin! - rzekł ...

  • Dworek cz 1

    Całą moją niezwykłą opowieść zacznę nad wyraz banalnie. Nazywam się Tomasz, mam 35 lat i od dziesięciu lat jestem menagerem w jednym z pięknie położonych hoteli w ...

  • Istota dominacji

    Idziesz ulicą. W Twoich myślach krąży wciąż jakieś niewypowiedziane pragnienie, niedokończona myśl. Krąży i burzy spokój jak kamień gwałcący lustro wody późnym ...

  • Pierwszy raz na plaży

    Byłem wściekły, że groziła mi 1 na koniec roku z chemii. W moich planach były studia biologiczno-chemiczne. Nie przyjęli by mnie. Idąc do szatni zauważyłem grupę ...

  • Pierwsza dominacja

    Stoję pośrodku sali sama, ubrana według ścisłych wskazówek, niepewnie rozglądając się dookoła. Ręce mi sie trzęsą, żołądek ściska ze zdenerwowania, a majtki toną ...

  • Pamiętnik Licealistki cz.7

    Od przygody w hotelu minęło już kilka dni, do dziś mam mokro w majtkach jak tylko o tym myślę, Michał sprawił mi przyjemność o której nie można zapomnieć, od tamtego ...

  • Arystokrata rozdz.2

    – Drugi, sprowadź tu natychmiast Martina! – ciche warknięcie przywróciło ją do rzeczywistości. Obserwując bezmyślnie to, co się działo za oknem na dziedzińcu ...