Erotyczne - str 38

  • Czas na miłość. Teraz! cz 22

    W piątek upewniam się, czy wszystko spakowałam i zostawiam Oli torbę z butami i kostiumem. Wieczorem mają wpaść Ania z Wojtkiem po klucz do pokoju gościnnego. Szkoda, że ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 15

    Tej nocy długo czekam na sen. Mam niejasne przeczucie, że to co robię, jest złe, mimo, że mam najszczersze intencje. Wracam myślami do Julii i Michaela. Byłam taka ...

  • ZBRUkANa cz.3

    Róg korytarza w tej chwili stał się moim azylem.Wciągając w nozdrza zapach farby olejnej, wciskałam się w zimne ściany, jak małe dziecko, które bojąc się skrywa swe ...

  • Nieznajomy pan z wodociągów cz.3

    Dni mijały mi szybko. Wciąż rozmyślałam o tym facecie. Wkurwiał mnie i pociągał jednocześnie, co było istnym koszmarem. Moja cipka była wciąż mokra i domagała się ...

  • ZBRUKANA cz.2

    Chciałam uciec z tego miejsca jak najszybciej, zapaść się pod ziemię, rozpłynąć się jak smużka papierosowego dymu.Wiedziałam.Dobrze wiedziałam czego Oni oczekują z ...

  • Inspektorka Anna cz.2 Sztuka

    Andrew Boock Inspektorka Anna 1 Sztuka Anna podeszła do drzwi, gdzie odbywały się praktyczne zajęcia ze sztuki i miała nadzieję, że zastanie młodego artystę przed ...

  • Niegrzeczni chłopcy

    Liczę na prawdziwe opinie ;) To moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość. Państwo Evans długo starali się o dziecko, ale nie udawało im się. Po trzech ...

  • U wujostwa

    Było to dość dawno temu w czasach gdy szkoły miały osiem klas. Po podstawówce poszedłem do technikum elektronicznego wiązało się to z wyjazdem do innego miasta ...

  • Wycieczka do Hiszpanii

    Mam dość!!! Nie będzie już uczuć, okazywania miłości i sentymentów. Nie zostało to docenione. Chcieli bym została wyrachowaną suką? Nie ma sprawy. Teraz tak będzie ...

  • PODSTĘPNY BRACISZEK ( Cz. IV)

    No tak! Ania mogła się tego domyślić. Po ostatnim wydarzeniu podczas biegania, była pewna, że Michał już wie, o tym, że ona wie o jego podstępnym planie. Prawdą jest ...

  • Kolonijna przygoda cz. 1

    - Tak! Dziś jest ten dzień, nareszcie kolonie! Taka oto była reakcja młodego Pawła kiedy nadszedł dzień wyjazdu. Paweł miał 16 lat i kończył gimnazjum. Był już na ...

  • Pierwszy raz na plaży

    Byłem wściekły, że groziła mi 1 na koniec roku z chemii. W moich planach były studia biologiczno-chemiczne. Nie przyjęli by mnie. Idąc do szatni zauważyłem grupę ...

  • Pamiątka z wakacji. Blizna (cz.2 - poprawiona) !

    ... Zaatakowałem bardzo zdecydowanie. Przed twarzą błysnęło mi ostrze. Nie zamknąłem oczu. Nie było na to czasu. Lekko spóźniony odparowałem cios. Po chwili poczułem ...