Niezapomniana noc cz.3
Po chwili Mateusz wrócił i od razu podszedł do swojej małej dziewczynki. Patrzyła na niego wzrokiem, który sugerował mu, że ma ochotę na seks. Położył się na niej i ...
Po chwili Mateusz wrócił i od razu podszedł do swojej małej dziewczynki. Patrzyła na niego wzrokiem, który sugerował mu, że ma ochotę na seks. Położył się na niej i ...
... Zaatakowałem bardzo zdecydowanie. Przed twarzą błysnęło mi ostrze. Nie zamknąłem oczu. Nie było na to czasu. Lekko spóźniony odparowałem cios. Po chwili poczułem ...
Z góry przepraszam za mnóstwo popełnionych błędów, po prostu opowiadanie było pisane na szybko bo musiałem wymyślić coś na walentynki. Nie jest pierwsze, lecz uwielbiam ...
I jak teraz, ludzie mam zaufać babie?, jedna ma już kasę mą w swej brudnej grabie. Jak tu iść na randkę, jak niepewna sprawa znów mam się wpierdolić?, to nie jest ...
Było to dość dawno temu w czasach gdy szkoły miały osiem klas. Po podstawówce poszedłem do technikum elektronicznego wiązało się to z wyjazdem do innego miasta ...
Liczę na prawdziwe opinie ;) To moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość. Państwo Evans długo starali się o dziecko, ale nie udawało im się. Po trzech ...
Był czwartek, a na zegarze dochodziła 23. Jarek wstał z łóżka i niespiesznie zaczął zakładać bokserki, następnie swoje szare materiałowe spodnie, zapiął rozporek i ...
Pierwsze analne doświadczenia w życiu mieli już za sobą i mimo nieudanej próby pójścia na całość obydwoje wiedzieli, że na tym nie poprzestaną. Jedyną negatywną ...
Moje pierwsze opowiadanie. Liczę na zrozumienie. Spotkaliśmy się po latach. Ty nadal ten sam nic się nie zmieniłeś. Brunet, ciemne oczy, wysoki, umięśniony. Ja szczupła ...
Mocno skłamałabym, gdybym powiedziała, że po powrocie znad jeziora musiałyśmy od siebie odpocząć. Zdecydowanie było nam siebie mało. W pracy, w samochodzie, czy nawet w ...
Wydarzyło się to w upalną, letnią noc. Ja (Rafał - wtedy 19 lat) i mój kumpel Wojtek (wtedy 20 lat) postanowiliśmy uwieść dwie lahony. Nasz wybór padł na Annę (wtedy ...
Po co poszłam na tę beznadziejną imprezę? Gdybym wiedziała, że tak będzie, zostałabym w domu, zaszyła się pod ciepłym kocem z gorącą herbatą w moim ulubionym kubku w ...
Wieczorem jak zwykle siedzieliśmy na werandzie przed domkiem racząc się piwkiem i mięsiwem z grilla. No w końcu są wakacje. Rozmyślałem o dzisiejszym poranku i wydawało ...
Spotykamy się by zaspokoić swoje potrzeby. Specjalnie na tą okazje ubieram spódniczkę i koszulkę, lecz nie ubieram bielizny by był szybszy dostęp. Wychodzę z domu, a ty ...