Erotyczne - str 32

  • Pieszczoty koleżanek

    Była piękna sierpniowa noc. Moi rodzice pojechali na ślub znajomych, więc zaprosiłam do siebie moją koleżankę. Miałyśmy oglądać filmy, jeść popcorn i plotkować do ...

  • Zaliczenie z angielskiego.

    Był to piątek, dwa tygodnie przed końcem roku szkolnego. Ocenki były poprawione, został tylko angielski. Poszłam na kółko do pana Kamila (imię zostało zmienione). Pan ...

  • Moja kuzynka i pierwszy raz

    Siema te opowiadanie zdarzyło się na serio A wiec Ja mam na imię Adam i mam 16 lat jestem trochę puszysty i nie za wysoki mam zielone oczy ciemny blond włosy. Pojechałem do ...

  • Wykładowca

    Ciężko się wstaje rano na wykłady. Nie lubię na nie chodzić, szczególnie gdy nie muszę. Ćwiczenia to co innego. Zaliczyć trzeba. Więc zebrałam się i jak zawsze ...

  • Wspaniała przygoda w namiocie

    Witam. Nazywam się Maciek i mam 17 lat. Jestem wysokim chłopakiem o ciemnych blond włosach. Była piękna, letnia niedziela. Wróciłem do domu z boiska, gdzie grałem w nogę ...

  • Rozdziewiczona przez starszego kolegę

    Kasia, siedząc wraz z koleżankami na ławce, przyglądała się stojącej po przeciwnej stronie korytarza grupce chłopaków. Rozmawiali głośno i co rusz wybuchali donośnym ...

  • Gwałt analny

    Firma zorganizowała wyjazd integracyjny w góry. Pojechała większość firmy – około czterdzieści osób. Było zorganizowane ognisko, wycieczki, gry integracyjne i wieczór ...

  • Poziomkowa przygoda z kuzynem.. (cz. 3)

    Wtedy pomyślałem że mam jakieś zwidy. Często mi się to zdarzało ostatnimi czasami. Leżąc obok niego przysłuchiwałem się dokładnie. Tak dokładnie że mógłbym nawet ...

  • Sylwester cz. 4

    Paweł położył się na łózko i ze sterczącym penisem całował Ole. -Dziś jestem cały Twój. -wiem-powiedziała zakładając mu prezerwatywę. Niezwykle podniecona ...

  • Zimowy seks

    Uwaga. Tekst z lekka poniża kobiety. Zapraszam do czytania. "Zimowy seks" Była zimowa, deszczowa noc. Już od kilku tygodni planowałem spotkanie z Anetą Daźimko ...

  • Siostry

    To było w czerwcu 2004 roku w Bieszczadach. Mieliśmy pojechać tam we dwoje , ja i Basia. Mieliśmy siedemnaście lat i swój pierwszy raz dawno za sobą ale jej starzy wierzyli ...

  • Potężne artefakty

    Pędził szkolnym korytarzem co sił w nogach. Na plecach czuł oddech swoich prześladowców. Pisk starych trampków, ostry skręt. Dłoń sięgająca po jego kaptur przecięła ...

  • Wieczór z niespodzianką

    Mocno skłamałabym, gdybym powiedziała, że po powrocie znad jeziora musiałyśmy od siebie odpocząć. Zdecydowanie było nam siebie mało. W pracy, w samochodzie, czy nawet w ...

  • Przypadek Michała cz.XXXV

    Bitewny kurz po aferze z Banasiem opadał coraz bardziej. Życie nie znosi próżni, więc w powietrzu uniosły się inne syfy. Inflacje, kryzysy, ujawniano nowe przekręty ...