Erotyczne - str 30

  • Rozdziewiczona przez starszego kolegę

    Kasia, siedząc wraz z koleżankami na ławce, przyglądała się stojącej po przeciwnej stronie korytarza grupce chłopaków. Rozmawiali głośno i co rusz wybuchali donośnym ...

  • Górska pułapka cz.3

    Pomogłam mu ostrożnie wejść do wanny. Przetrzymałam go za bok, a on oparł się na moim ramieniu. Usiadł w wannie. Poszłam do salonu rozłożyć resztę jego ubrań ...

  • Sąsiadka Ania

    Cześć. Mam na imię Gosia. Mam 34 lata, ciemne włosy sięgające mi do ramion i szczupłą budowę ciała. Mierzę sobie 165 centymetrów wzrostu i ważę niecałe 63 kg, a ...

  • Niewolnica Erika cz 2

    Jechaliśmy audi a6. Byłabym zachwycona, gdyby nie to, że nie jestem w nim dla przyjemności. Zaraz kiedy wsiadłam przytuliłam się do drzwi, opierając głowę na szybie ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 54

    LXXXVI Opuszczając wczesnym rankiem apartamenty Amaktaris zabrał ze sobą kilka zwojów. Miał nadzieję, że Najjaśniejsza nie weźmie mu tego za złe, a przypuszczał, że w ...

  • Pamiętnik Licealistki cz.6

    Minął już ponad rok odkąd jestem z Michałem, mimo upływu roku kochamy się jak para która dopiero się poznała, sama nie wiem co ze mną się stało, uwielbiam seks bez ...

  • Największa domowa impreza wszechczasów

    Thiago Neves to 17-letni brunet amerykańsko-brazylijskiego pochodzenia. Ma 180 centymetrów wzrostu, przenikliwe, czarne oczy i wygląd, który powalał większość dziewczyn z ...

  • Sex szkoła

    I znów zadzwonił dzwonek na lekcję. Nie chciało mi się chodzić do szkoły, bo po co skoro został już tylko miesiąc nauki? To zupełnie bez sensu. Prosiłam mamę o to ...

  • Zakazane uczucie

    Kate błąkała się po ciemnych ulicach szukając willi, którą wskazał jej ojciec, była wściekła, ze jej nie odebrał, choć nic gorszego od tego, że zostawił ja samą z ...

  • Cztery szesnastki ;)

    Tym razem z punktu widzenia faceta ;) Hej, mam na imię Eryk. Opowiem wam jedną z moich erotycznych przygód. Był wtedy środek lipca, południe. Pojechałem nad jezioro ...

  • Arystokrata rozdz.1

    Wysiadła z samochodu i głęboko wciągnęła ostre, mroźne powietrze do płuc. Poczuła, jak serce zaczyna mocniej bić, a dłonie zaczynają lekko drżeć. Uśmiechnęła się ...

  • MYŚL Rozdział1 - Kika/cz.2

    MYŚL Rozdział 1 - Kika/cz.2 "Mogę wstać?” potulność tego pytania przyjemnie połechtała jego ego. Czuł jak efekt domina powala kolejne bariery jej oporów ...

  • Gość o niezwykłej porze.

    Był wieczór, Paulina leżała w swoim łóżku. Paląca obok lampka nocna rzucała światło na książkę którą ściskała. Jej szare oczy powoli wertowały stronę ...

  • Śpiąca kurewna

    Od kilku miesięcy mają miejsce wydarzenia których nie potrafię sam zrozumieć. Mam na imię Kamil, mam już teraz w tym momencie lat 18. Wszystko się zaczęło jeszcze wtedy ...