Bez wyjścia (12) - Trening - Niedziela cz 22 - Po południu
Ze śmiechem zerwaliśmy się na nogi i uciekliśmy między drzewa. Patrzyliśmy jak przepływają i patrzą w naszym kierunku. Prawdopodobnie wcześniej słyszeli głosy, ale ...
Ze śmiechem zerwaliśmy się na nogi i uciekliśmy między drzewa. Patrzyliśmy jak przepływają i patrzą w naszym kierunku. Prawdopodobnie wcześniej słyszeli głosy, ale ...
Dowiedziałam się tydzień temu że mój mąż chciałby patrzeć kiedy mąż mojej najlepszej przyjaciółki uprawia seks ze mną. Choć to dziwnie brzmi, seks z jej mężem ...
***** Myślałem, że przestawianie się z trybu bukowińskiego na podwarszawski będzie czasochłonne i z początku wiele wskazywało, że tak się stanie. Budząc się w ...
Minął już ponad rok odkąd jestem z Michałem, mimo upływu roku kochamy się jak para która dopiero się poznała, sama nie wiem co ze mną się stało, uwielbiam seks bez ...
CYCATY HAREM #1 Opowiadanie jest wyłącznie moją fantazją erotyczną. Mam na imię Cezary, jestem 22-letnim młodym, spokojnym chłopakiem. Mam bzika na punkcie lekko ...
Niech piszą kobiety które chciały by napisać cyberka, lub ocenić wcześniej kolejną część. Pisanie tej trochę trwało bo szukam sugesti co kto lubi co komu się podoba a ...
CIII Na miejsce żałobnej ceremonii pułkownika Tereusa Władczyni wybrała otoczoną niewysokimi wzgórzami dolinę w pobliżu gospodarstwa zarządzanego niegdyś przez Pachosa ...
CII Na powrót Harfana czekali cztery dni. Władczyni nie udzielała w tym czasie audiencji, ograniczyła liczbę osób, którym przyznała prawo przebywania w Jej obecności ...
LXXXVI Opuszczając wczesnym rankiem apartamenty Amaktaris zabrał ze sobą kilka zwojów. Miał nadzieję, że Najjaśniejsza nie weźmie mu tego za złe, a przypuszczał, że w ...
Andrew Boock Kontrola biletów Ciemnowłosa blondynka weszła do tramwaju i oparła się o poręcz zapatrzona w podłogę ze słuchawkami w uszach. Przymknęła oczy wsłuchując ...
Po ostatnich wydarzeniach Jarek miał trochę czasu żeby ochłonąć. Agnieszka miała sporo pracy i przez 4 dni praktycznie się nie widzieli cały czas mijając się, do tego ...
LXXIV Wśród okrzyków radości ruszyli ku centralnej części kotliny. Nefer chciał zobaczyć na własne oczy ciało Mutawalisa, skoro sierżant dotrzymał złożonego niegdyś ...
-Michał! Nie, poczekaj. Ja.. ja nie mogę. To chore. Nienawidzę cię, ale z drugiej strony cię kocham- odparłam -Mała, nie świruj... Co stoi ci na przeszkodzie?-spytał ...
Wysiadła z samochodu i głęboko wciągnęła ostre, mroźne powietrze do płuc. Poczuła, jak serce zaczyna mocniej bić, a dłonie zaczynają lekko drżeć. Uśmiechnęła się ...