Erotyczne - str 25

  • Przecież to tylko gra

    Włączyłam laptopa, uchyliłam balkon, zalogowałam się na ulubiony portal, a do odtwarzacza wsunęłam ulubioną płytę. Byłam gotowa do zabawy. Jak zawsze na monitorze ...

  • Ja, zawsze chętna do pomocy

    Był ładny, słoneczny dzień. Kolega zadzwonił z prośbą o pomoc przy myciu samochodu. Ubrałam szybko krótkie, obcisłe spodenki i bluzkę na ramiączkach, wsiadłam ...

  • Przypadek Michała cz.XVI

    **** Doktor Otis wiedział, że w związku z wypadkiem, który mi się przydarzył otrzymałem dar od losu. Anomalia w mózgu, sprawiała, że mogłem oddziaływać na innych ...

  • Nieoczekiwana niespodzianka cz. VI

    Michał przez kilka dni nie dawał znaku życia. Dosłownie. Nie pojawiał się w szkole, nie dzwonił, nie wysyłał wiadomości. Nie przeszkadzało mi to w żadnym stopniu, ale ...

  • Pamiętnik Licealistki cz.11

    Od ostatniego wpisu minęło już 6 tygodni, wszystko się zmieniło, zerwałam z Michałem, nie mogłam kłamać powiedziałam mu o tym co się stało gdy byłam u dziadków, ale ...

  • Z piękną sąsiadką

    Gdy wracałem popołudniem ze szkoły (Ja Maciek lat 17. ). Wchodziłem już do klatki schodowej. Gdy na korytarzu zaczepiła mnie sąsiadka. Która zaprowadziła mnie do swojego ...

  • Wspomnienia przy winie cz2

    Wydaję mi się, że każdy w swoim życiu ma jakieś miejsce, które budzi w nich refleksje na temat tego co było, co jest, co będzie.. Dla osób mieszkających nad morzem ...

  • Przyparty do muru.

    Pokłóciłem się z dziewczyną, tak że kiedy chciałem wejść do mieszkania po pracy, czekały na mnie torby z moimi rzeczami. Kiedy próbowałem otworzyć drzwi, klucz nie ...

  • Kobieta w czerwieni

    Włożył do ust papierosa, oparł się o barierkę i zamknął oczy. Myślał o niej. Stała się jego uzależnieniem. Słodką chwilą rozkoszy, która zmieniła jego życie ...

  • Mój pierwszy raz

    To było Gdy miałam lat. Swój pierwszy raz przeżyłam z facetem od wychowania fizycznego. Nie był on przystojny ale bardzo pociągający pewnego dnia przed lekcją wychowania ...

  • Zauroczenie część 9

    -Jak to odeszły? Przecież to jeszcze za wcześnie! -Mi to mówisz. Aaaaa boli. Zrób coś …. - i ponownie zawyła z bólu -K*rwa gdzie jest ta torba? - wrzeszczał ...

  • Mama Policjantka (część 2)

    Jarek nieco ochłonął bo wydarzeniach jakie zaszły tego dnia. Na tyle żeby móc się skupić na swoich codziennych czynnościach. Przejrzał trochę lekcje ze szkoły, zjadł ...

  • Cztery szesnastki cz. 3

    Strasznie długo czekałem na ten dzień. Urządzam dziś z kumplem domówkę, nie byłoby w tym nic takiego, gdyby nie to że przyjdą na nią cztery mega seksowne nastolatki ...

  • Mój nauczyciel informatyki - Pan Paweł cz.2

    Przez dwa tygodnie unikałam go w szkole, nie chciałam go widzieć. Nawet trochę się go bałam, bo nie wiedziałam do czego może być zdolny. Już nie pomagałam jemu i jego ...