Erotyczne - str 24

  • Tylko Ty. Rozdział 12

    Ostatni raz sprawdzam formularz podania o wizę. Zrobiłam to chyba z dziesięć razy, ale mam obsesję. - Ola, zjedz coś – Julia patrzy z dezaprobatą na moją wymęczoną ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 73

    CV W ciągu dwóch kolejnych dni dał się pochłonąć pracy. Udał się do świątyni Izydy, rozmawiał z kapłanami, zajął gabinet zwierzchnika, zażądał przedstawienia ...

  • Mama Policjantka S2E6

    Językiem i ustami Ania wyczuwała podrygiwanie twardej, pokaźnej pały. Drżenie ud pod palcami i gęsia skórka były wyraźnymi sygnałami, że wszystko robi dobrze, a nawet ...

  • Inspektorka Anna cz.4 Szatnia

    Andrew Boock Inspektorka Anna 3 Szatnia Anna weszła w wąski korytarz pomiędzy salą gimnastyczną, a szatniami. Zmierzała do pokoju przystojnego nauczyciela wychowania ...

  • Do I wanna know? cz.1

    Sobota. Siedzę na łóżku, z niecierpliwością co chwilę spoglądając na telefon. Jest 13:57. Za godzinę i 3 minuty powinien tu być Daniel. Mam wrażenie, że to cała ...

  • Harry i Luna cz. I

    To tylko zapowiedź ;P Leżała obok niego. Cudownie kusząca i anielsko niewinna. Zapach jej ciała zupełnie przytępiał jego zmysły, jak najlepszy na świecie afrodyzjak ...

  • ZBRukANA cz.5

    Przekraczając próg sypialni nie czułam ani wstydu, ani zażenowania.Dłoń Alexa ściskała moją rękę.Czułam się jak dziecko.Dziecko, które matka przeprowadza przez ...

  • Braterstwo cz. 8

    Spałem twardo i długo. Kiedy się przebudziłem, zobaczyłem jak Sami z Adą krzątają się przy ognisku, piekąc cienkie placki na rozgrzanej blasze. Stojący przy nich Bale ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 64

    XCVI Ciała dostarczono do pałacu pod osłoną zmroku. Zgodnie z życzeniem Królowej Mistrz osobiście przyniósł tę wiadomość do gabinetu, w którym Władczyni przez cały ...

  • Wyjazd nad morze. Nauka seksu. cz1

    Wieczór, chwilę po romantycznym zachodzie słońca leżałam z moim chłopakiem na plaży oglądając gwiazdy. Był to trzeci dzień naszych wakacji nad morzem. W wynajętym na ...

  • Podglądacz.(cz.2)

    Dzień po tym bardzo nietypowym zajściu, Paweł wyjechał na tygodniową wycieczkę ze swoją klasą. Cieszył się że choć tydzień nie będzie musiał patrzeć w oczy Anity ...

  • Brat i Siostra

    Witaj to jest moje pierwsze opowiadanie mam nadzieję, że wam się spodoba Nazywam się Riven mam 16 lat, mieszkam z bratem i mamą. Kuba bo tak ma na imię mój brat jest ...

  • Ten pierwszy raz...

    To był piękny letni wieczór. Z koleżankami i kolegami pojechałam pod namiot na 2 tygodnie. I wtedy właśnie miało to miejsce. Tak, mój pierwszy raz... z facetem. To było ...

  • Monika 2

    Wieczór 8 lat temu zaowocował podwójnie. Po pierwsze zrealizowałam marzenie seksu z dwoma mężczyznami jednocześnie. Po drugie Piotr, mój kolega z pracy który w tym ...