Tylko Ty. Rozdział 10
Stoję w holu krakowskiego lotniska i czuję, jak drżą mi łydki. Wcale nie z zimna, choć za oknami pełno śniegu! Jak to będzie, po takim długim czasie? Przez telefon, to ...
Stoję w holu krakowskiego lotniska i czuję, jak drżą mi łydki. Wcale nie z zimna, choć za oknami pełno śniegu! Jak to będzie, po takim długim czasie? Przez telefon, to ...
Następne dni po zmianie małżonków były… cóż chyba można powiedzieć, ciekawe. Michał kochał się ze mną częściej i goręcej niż zazwyczaj. Podobało mi się jego ...
Działo się to w jednej z nadmorskich miejscowości. Wakacje – wiadomo, że wódka leje się litrami. Wszędzie piękne kobiety paradujące w bikini. Ich sposób poruszania ...
EPILOG Resztę nocy spędziliśmy na dzikim seksie. Nicole okazała mi trochę litości i pozwoliła mi na kilka godzin snu, ale przez większość czasu strzelałem pustymi ...
Romek i jego kuzynka Zuzanna już od wczesnego dzieciństwa spędzali razem dużo czasu. Znali się właściwie całe życie. Ich rodziny były ze sobą w bardzo dobrych ...
Andrew Boock Nocny gwałt W akademickim pokoju panował półmrok. Słabe światło, wpadało przez duże okno zajmujące całą ścianę, oświetlało półnagą kobietę na ...
Witam Was to moje pierwsze opowiadanie na faktach autentycznych, mogą wystąpić bledy w pisowni poniewaz pisze na telefonie. Jak wste się spodoba to będą dalsze części ...
Jeśli myślałam, że żyję w biegu, to się myliłam. Bieg dopiero się zaczął od poniedziałku i to od razu sprint. Zaliczenie opuszczonego ćwiczenia okazało się ...
Drżącymi rękami włożyła pendriva do USB laptopa. Przed chwilą obeszła dom i upewniła się, że nikogo nie ma. Na lodówce przypięta była karteczka "Jedziemy z ...
Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...
Minęły dwa lata. Marcin znów zjawił się u nas na wakacje. W tym roku kończy 18 lat i mamy z mężem mu je wyprawić. My, czyli ja. Jak zwykle wszystko przecież spocznie na ...
LXXXII W chaosie, który zapanował wokół podestu tronowego, tylko Mistrz Apres zachował spokój i jasność myśli. Wezwał straże, by otoczyły szczelnym murem Osobę ...
Marta była w tym samym wieku, co jej przyjaciółka Ania, która to miała dwa lata młodszego brata. Starsza z rodzeństwa, zawsze uwielbiała Martę i zawsze uważała ją jako ...
Harry Jak Co dzień wstał o 8 na 10 miał transmutacje więc ubrał jeszcze szlafrok i zeszedł do pokoju Wspólnego gryfonów na dole był już Ron i Dean Tomas, Ron był tylko ...