Erotyczne - str 20

  • Mój pierwszy raz i następne VII

    Na wiele próśb postaram się jeszcze coś opisać. To było chyba w środku tygodnia. Miałam iść do szkoły na dziesiątą i jeszcze leżałam w łóżku, oglądając jakiś ...

  • Trzy(sta)

    Cholera, cholera, cholera.. Za cztery dni, miały minąć trzy lata, a ja nie byłam w stanie nic wymyślić. "Makbet" - był, Agata Christie - zbyt banalna.. No jak do ...

  • Weronika

    Weronika była nieśmiałą 16-latką. Miała długie, blond włosy, niebieskie oczy i bardzo delikatną buzię. Jeśli chodzi o jej piersi to były niewielkie, ale nadrabiała to ...

  • Coś dla kobiet

    Zgaś światło, połóż się na łóżku i zrelaksuj. Niech twoje myśli krążą wokół czegoś przyjemnego, czegoś co sprawia że czujesz się komfortowo, że zaczynasz ...

  • NAM NIE WOLNO, ALE....

    Pociąg jechał miarowo i sennie. Współtowarzysze posnęli albo udawali, że śpią. Tak jak i ona. Jeszcze tylko półtora godziny. To pestka. W podróży była już od 23 ...

  • Moja fantazja

    Na początku chcę zaznaczyć, że to jest moje pierwsze takiego typu opowiadanie i proszę o szczerą opinię i komentarze ...

  • Pierwszy Raz z Nauczycielką

    Chcę wam opowiedzieć o mojej historii z nauczycielką o wf-u, więc wszytko zaczęło się tak. Jak zawsze rano wstałem, wyszykowałem się i poszedłem do szkoły, po trzeciej ...

  • Młodsza siostra cz.4

    Nie mógł się już doczekać chwili w której wsunie swojego penisa w młodszą siostrę. Mimo to wiedział, że nie musi się spieszyć, chciał żeby była podniecona i ...

  • The ghostwriter

    - Do widzenia, Ana. - mówi, oficjalnym gestem podając mi rękę. Zatapiam się na moment w tych smutnych, szarych oczach, które nie tak dawno temu skradły mi serce. Nadal nie ...

  • Wakacyjna Przygoda cz.2

    Po powrocie z porannego biegania byłem cały podniecony. Poszedłem wziąć prysznic i zjeść śniadanie. Założyłem na siebie luźne spodenki i koszulkę bez rękawków ...

  • Syn- Jakub.

    Wróciłam z dyżuru z szpitala i jedynym moim marzeniem było po 12 godzinach, aby wziąć szybki prysznic i położyć się w łóżku i obudzić się dopiero rano. Męża ...

  • Zauroczenie część 6

    Mp-4 z nagraniem towarzyszyła im każdego dnia w drodze do pracy. W piątek Paula wyszła wcześniej niż zazwyczaj i udała się w kierunku mieszkania. Wychodziła z sypialni ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 18

    L Księżyc powoli przesuwał się po niebie i wciąż jeszcze spora odległość dzieliła go od wyznaczającej horyzont linii wzgórz. Jego blask kładł się srebrzystą ...