Pani Dwóch Krajów cz. 69
CI Namiętności i emocje opadały powoli. Ana tuliła męża w ramionach z niesłabnącą siłą. "Teraz musi się udać” - wyszeptała. - "Dzisiaj nadszedł mój ...
CI Namiętności i emocje opadały powoli. Ana tuliła męża w ramionach z niesłabnącą siłą. "Teraz musi się udać” - wyszeptała. - "Dzisiaj nadszedł mój ...
- Fajna, prawda? – Robert wyszeptał niewolnikowi wprost do ucha, cichutko, wręcz uwodzicielsko. Drugi poczuł na karku jego ciepły oddech, niemal fizyczne dotknięcie ...
LXXVIII Nadeszła kolejna noc, podczas której niemal nie spał. Nie pozwalał na to natłok myśli. Jutro Mistrz Serpa i jego pomocnicy mieli otworzyć głowę Irias... Podobne ...
Mila siedziała skulona w kącie słabo oświetlonego pomieszczenia. Twardy brudny materac brzydził ją okropnie, ale dawał przynajmniej izolację od podłoża. Kiedy ją ...
Część pierwsza i druga opowiadają o jednym spotkaniu, warto więc przeczytać obie. Zapraszam do mojego świata... ;) Tamtego popołudnia doktor przeraził się ...
Kinga ocknęła się czując w swojej cipce rozpierającego ją penisa i pulsujący ból, jej krzyk podczas osiągnięcia orgazmu i w tym samym momencie niewyobrażalny ból ...
- Nareszcie są Święta - powiedziała z radością Danuta - Tak, też lubię święta - odpowiedziała jej schorowana mama Genowefa z którą Danuta dzieliła mieszkanie ...
-Panie doktorze co z nim?- Igor ma bladą twarz -Nie mam dobrych wieści....- lekarz wygląda na bezradnego- Byłem pewien, że to nowoczesne leczenie pomoże mu … Bardzo mi ...
Poznała go w nietypowy sposób. Na czacie. Nie wiedziała jak naprawdę wygląda, miała tylko wyobrażenie jego osoby. Podobno był wysokim dobrze zbudowanym brunetem o ...
Do domu wszyscy chłopcy weszli jak zachipnotyzowani. Patrzyli na pośladki widoczne z pod prześwitującej sukienki. Widzieli jak zgrabnie poruszają się w rytm kroków magdy ...
Poczułam mocne uderzenie po raz drugi. Znowu dostałam klapsa! - Niegrzeczna - mruczy. - Jak Ci na imię? Ja jestem Erik. Milczę. - Odpowiedz. - szczypie mnie w czerwony ...
Kinga próbowała zakryć dłońmi jak największą część swojego ciała, żeby napastnik nie mógł Jej uderzyć, ale był na Nią tak wściekły, że na jednym uderzeniu nie ...
Jestem wierną Suką swojego Pana. Byłam niegrzeczna gdy Pan był daleko. Pan postanowił mnie ukarać. Teraz już wiem że sprawiedliwość dosięgnie mnie nawet gdy mój Pan ...
Witajcie ! oto kolejna część tego opowiadania. :) Życze miłej lektury :D ---------------------------------------------------------------------------------- Gdy dojechałem ...