Erotyczne - str 15

  • Nieśmiały chłopiec i koleżanki

    Nareszcie wybiła piętnasta i skończył się ostatni, nudny wykład. Spakowałem się, wstałem i zacząłem zmierzać w stronę wyjścia. Był piątek, w perspektywie miałem ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 49

    LXXXI Następnego dnia zdołał wprawdzie wstać o czasie, ale żeby "doprowadzić się do porządku” musiał zejść na podwórze i poprosić obsługę stajni o kilka wiader ...

  • Dziękuję że jesteś.

    Ja i moja przyjaciółka Klaudia znamy się od dziecka. Zawsze mi ufała więc nie mieliśmy nigdy przed sobą tajemnic. Ona jest jednak bardziej otwarta i przebojowa, cóż dużo ...

  • Sylwestrowe ruchanie

    Sylwestra spędzałam razem z mężem i jego dwoma przyjaciółmi. Byliśmy wszyscy dobrze wstawienie, a po północy mąż mocno pijany usnął w fotelu, ja siedziałam koło ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 72

    CIV Powrotna podróż do Stolicy upłynęła w dużo lepszej atmosferze. Wszyscy zdawali się wyczuwać, że cudzoziemscy bogowie sierżanta nie mogli odmówić swojej łaski ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 63

    XCV Po pobycie w mrocznym sercu świątyni jasność zalewanego słonecznym blaskiem dziedzińca sprawiła ulgę tak Neferowi jak i Irias. Dopiero za trzy dni nadejdzie niezwykła ...

  • PODSTĘPNY BRACISZEK ( Cz.V)

    Autor: Ania Po wyjściu z pokoju Michała, poszłam do swojego pokoju, rzuciłam trzymane w ręku ciuchy na ziemię i położyłam się na łóżku. Byłam szczęśliwa, buzia ...

  • Lalki cz. 2

    Obudziła się nagle czując niejasne ukłucia niepokoju. Rozejrzała się po sypialni i w półmroku przedświtu zobaczyła górującą nad łóżkiem postać. Wrzasnęła, ale ...

  • Gabinet

    Witam, na wstępnie przepraszam, bo wkradł się błąd w nicka - ma być rocznik81 :) Zapraszam również na moją blog stronę http://zachciewajki.blog.onet.pl/ i zachęcam do ...

  • Wyjazd nad morze - ciocia Ania cz. 2

    Po pamiętnym weselu zastanawiałem się czy ciocia odważy się jeszcze na spotkanie z mną. Nie była ona z mną spokrewniona, jednak była żoną mojego wujka, starszą 2 razy ...

  • Impreza - dalsze przygody Wioli i Marka

    Przeżycia jakich doznała Wiola po swoich urodzinach i swojego chłopaka Marka długo zostały w jej pamięci. Spodobało się jej to do tego stopnia, że tym razem chciała ...

  • Mamo, kocham Cię. cz. 5

    Tak cicho że nie do końca zrozumiałem jej słowa. Nie wiem, byłem już bardzo zmęczony. Czy ja się przesłyszałem? Kurwa... teraz to na pewno nie zasnę. Aż przeszły mnie ...

  • SPOSÓB NA ŻYCIE

    Miała już wszystkiego dosyć. Ile w końcu można znieść? Śmierć rodziców, którzy zginęli w wypadku, odejście ukochanego, kiedy okazało się, że ma tylko niską rentę ...

  • Monika 3

    Lato 2005 roku było wyjątkowo ciepłe i słoneczne. W sierpniu ja, mój mąż Paweł i kochanek Piotr wyjechaliśmy na urlop. Po spakowaniu samochodu ruszyliśmy na południe ...