Trójkącik (Prawdziwe opowiadanie)
Pewnej niedzieli zadzwonił do mnie mój kumpel Piotr z pytaniem czy się spotkamy, Ja oczywiście chętna zgodziłam się, a on powiedział że ma działkę i mogli byśmy na ...
Pewnej niedzieli zadzwonił do mnie mój kumpel Piotr z pytaniem czy się spotkamy, Ja oczywiście chętna zgodziłam się, a on powiedział że ma działkę i mogli byśmy na ...
-Usiądź – powiedziałem, patrząc głęboko w jej zamglone oczy. Podejrzewam, że gdyby nawet nie powiedziała mi o tym, jak mój głos działa na jej umysł i ciało ...
Wydarzyło się to w czasie naszego rodzinnego wyjazdu na biwak. Spaliśmy wszyscy w jednym, sporym namiocie. Ostatniej nocy wydarzyło się coś, co zmieniło nasze życie ...
Od czasu mojego ostatniego wpisu minęło już trochę czasu, jestem inna bardzo się zmieniłam od kiedy jestem z Michałem, nie jestem już tą szarą myszką co kiedyś teraz ...
Wszystko już było od dawna zaplanowane. Nie mogła się wycofać w ostatniej chwili, zresztą zawsze marzyła zrobić to z dwoma facetami naraz. Wszystkim zajął się Marek – ...
**** Takie wiadomości w telefonie jak ta, która się właśnie wyświetliła pompowały moją męską próżności do rozmiarów zeppelina. "Jutro wylatujemy z rodzicami ...
Lato w tym roku było bardzo upalne. Deszcz nie padał od dwóch tygodni a temperatura nie spadała poniżej 35 stopni. W pracy akurat miałaś sezon i roboty było mnóstwo, od ...
-Już myślałam, że nigdy nie zapytasz – powiedziała podchodząc do niego i całując w usta. -Kobieto potrafisz trzymać w napięciu nie ma co – przyciągnął ja do ...
Weszliśmy do salonu i stanęliśmy jak wryci. Pan Mirek, ojciec Tomka, siedział w fotelu. Przodem do niego z nogami wciśniętymi między uda a oparcie fotela klęczała mama z ...
Mam na imię Sara. Jestem drobną, szczupłą brunetką o brązowych oczach, krągłej pupci i nie tak małych piersiach. Razem z rodzicami i moim bratem mieszkamy w Krakowie ...
-Kochanie to nie tak … -Mówiłam, żebyś się do mnie nie odzywał! Bartek próbował objąć żonę, ale ta wymknęła się z zasięgu jego dłoni. Przeczesał włosy ręką ...
Wychowałem się na wsi i jako że byłem spokojnym chłopakiem, lubiłem spokojne, wiejskie życie. Nie było tam jednak dla mnie przyszłości, a że moim marzeniem było ...
- Chciałbyś być moim wybawcą, a to jest różnica i doskonale wiesz, że nie o to mi chodziło, więc nie zgrywaj bohatera. – Położyłam ręce na talii i stanęłam ...
Pansy bardzo zachłannie pracowała sowim językiem na penisie Dracona. Co chwila też połykała go całego, choć nieraz jego potężne rozmiary powodowały u niej odruchy ...