Erotyczne - str 14

  • Selekcja cz.II

    - Mamo ty drżysz, co się stało? Z niepokojem Kinga spojrzała na mamę. - To nic, to nic - powtórzyła Zuzanna chwytając córkę za rękę i wchodząc w szeroko otwarte drzwi ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 66

    XCVIII Harfan pierwszy otrząsnął się z zaskoczenia i pochylił nad ciałem księcia, fachowym okiem przyglądając się ranie. "Czy pozostali...” "Tak ...

  • Kochana Ciocia 3

    Teraz gdy miałem już zdjęcie piersi cioci zawsze waliłem konia patrząc na nie. Wrzuciłem je nawet na swojego kompa by móc mieć je większe bym widział każdy szczegół ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 16

    Słyszę ciche kroki na zewnątrz. Adam? Zamieram, z napięciem wpatrując się w drzwi, klamka się porusza, uchylają się… Widzę znajomą sylwetkę… Smuga światła ...

  • Moje marzenie. Rozdział 21

    Artur skończył rozmawiać, odłożył słuchawkę na bazę telefonu i spojrzał na swoje odbicie w szybkach eleganckiej szafki z ciemnego drewna. Patrzył na zadowolonego z ...

  • Nieśmiały rysownik.

    Zawsze sprawiał że czuła niepokój, to był już ich drugi rok na studiach a zamienili zaledwie kilka zdań. Zawsze trzymał się na uboczu, mimo to wiedziała że ją ...

  • Przygody mężatki

    Siedziałam przy kawiarnianym stoliku wpatrzona w stygnącą w filiżance kawę. Do odjazdu pociągu miałam jeszcze całą godzinę i nudziło mi się strasznie. Mogłam, co ...

  • Prześpij się ze mną przyjacielu... cz. 3

    Justyna podeszła do zdezorientowanego chłopaka, po czym wlepiła mu się do ust. Sprawnie przeleciała po jego od razu stojącym kutasie, przez materiał spodenek. Zdjęła je ...

  • Z jak Zatracenie - część 12

    -Igor co Ty robisz? -Ciiii … - czuła jego oddech na wewnętrznych stronach swoich ud. -Uwolnij mi ręce słyszysz? -Nic z tego kotek. Mam ochotę pobawić się w Twoją grę ...

  • Nieśmiały chłopiec i koleżanki

    Nareszcie wybiła piętnasta i skończył się ostatni, nudny wykład. Spakowałem się, wstałem i zacząłem zmierzać w stronę wyjścia. Był piątek, w perspektywie miałem ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 49

    LXXXI Następnego dnia zdołał wprawdzie wstać o czasie, ale żeby "doprowadzić się do porządku” musiał zejść na podwórze i poprosić obsługę stajni o kilka ...

  • Dziękuję że jesteś.

    Ja i moja przyjaciółka Klaudia znamy się od dziecka. Zawsze mi ufała więc nie mieliśmy nigdy przed sobą tajemnic. Ona jest jednak bardziej otwarta i przebojowa, cóż dużo ...

  • Sylwestrowe ruchanie

    Sylwestra spędzałam razem z mężem i jego dwoma przyjaciółmi. Byliśmy wszyscy dobrze wstawienie, a po północy mąż mocno pijany usnął w fotelu, ja siedziałam koło ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 72

    CIV Powrotna podróż do Stolicy upłynęła w dużo lepszej atmosferze. Wszyscy zdawali się wyczuwać, że cudzoziemscy bogowie sierżanta nie mogli odmówić swojej łaski ...