Erotyczne - str 12

  • Impreza i miła niespodzianka

    Hej :-) To moje pierwsze opowiadanie mam nadzieję że się spodoba (sorry za błędy) Mateusz był ode mnie starszy o 4 lata. Pewnego dnia zaprosił mnie na imprezę do siebie ...

  • Opieka nad młodszą siostrą

    Wychowałem się na wsi i jako że byłem spokojnym chłopakiem, lubiłem spokojne, wiejskie życie. Nie było tam jednak dla mnie przyszłości, a że moim marzeniem było ...

  • Nieznajomy w kinie

    Od niepamiętnych czasów wybrałam się z mężem do kina. Nie wiem co się stało, że razem się tam wybraliśmy, ale cieszył mnie ten fakt. Było ciepło więc zarzuciłam ...

  • Przypadek Michała cz.XXXIV

    ***** "... Znany biznesmen, Lucjan B., radny i polityk, członek jednej z trzech największych partii w kraju w dniu dzisiejszym został osadzony w areszcie. Ciąży na nim wiele ...

  • Sexowna sąsiadka i jej siostra.

    Mieszkałem w bloku. Miałem dwupokojowe mieszkanie. Obok mnie mieszkała miła i bardzo ładna 25 letnia sąsiadka. Niestety była już zajęta. Pewnego bardzo ciepłego ...

  • Z jak Zatracenie - część 7

    Wszyscy siedzieli w salonie i patrzyli po sobie. Igor był bardzo spięty, bo nie wiedział czego ma się spodziewać po wizycie brata. I nie dawało mu spokoju to ich trzymanie ...

  • Wypad nad jezioro

    Z Pamiętnika Riven 29.06.2010 Mój przyjaciel Tomek zaprosił mnie na wspólny wyjazd nad jezioro. Chętnie się zgodziłam. Wstałam rano i zaczęłam się szykować. Do plecaka ...

  • Hermiona i Draco cz. V

    Pansy bardzo zachłannie pracowała sowim językiem na penisie Dracona. Co chwila też połykała go całego, choć nieraz jego potężne rozmiary powodowały u niej odruchy ...

  • Selekcja cz.II

    - Mamo ty drżysz, co się stało? Z niepokojem Kinga spojrzała na mamę. - To nic, to nic - powtórzyła Zuzanna chwytając córkę za rękę i wchodząc w szeroko otwarte drzwi ...

  • Tylko Ty. Rozdział 11

    To najcudowniejsze trzy tygodnie, jakie przeżyłam! Chyba. No, już sama nie wiem, ale chyba tak. Pierwszy tydzień spędzam na zajęciach, ale spotykamy się codziennie i od ...

  • Sex wycieczka.

    Pracowałem wtedy już ponad 4 lata jako tester wycieczek. Praca ta polega na tym że biuro podróży wysyła mnie w różne miejsca, a ja mam ocenić jak wypadł hotel, czy ...

  • Gość o niezwykłej porze.(ciąg dalszy)

    Paulinie i Pawłowi układało się dobrze, rodzice przyzwyczaili się do tego że jego dziewczyna jest nieco starsza. Nigdy nie robili sobie scen zazdrości. Kolejne dni mijały ...

  • Moja dziewczyna i jej siostra

    Witam. Nazywam się Krzysiek. Pewnego wiosennego dnia jak zwykle idąc do szkoły skierowałem się pod blok, gdzie mieszkała moja dziewczyna Aneta, z którą jednocześnie ...

  • Mój pierwszy raz

    Mam naście lat, mój pierwszy raz przeżyłam rok temu w wakacje... Dzień zaczął się bardzo przyjemnie, słońce grzało, lekko wiał wiatr....Pojechałam z moja najlepszą ...