Erotyczne - str 11

  • Ostatni autobus

    Wracają do domu wsiadłem z Moniką do ostatniego autobusu. Monika była moją "dziwką:P" poznaliśmy się w internecie jedynie co nas łączyło to ostry i dziki seks bez ...

  • Basen

    Lato było bardzo gorące. Od kilku dni temperatura codziennie przekraczała 30 stopni. Pewnego popołudnia wybraliśmy się z żoną na basen. Nasze rzeczy zostawiliśmy w ...

  • Prześpij się ze mną, przyjacielu... cz. 4

    Minęły 3 lata... Dla niektórych to i tak mało, by zapomnieć o uczuciach. Łukasz mógł powiedzieć, że mu się udało. Z Sylwią nie wydział się cały ten okres ...

  • Marzenia o kuzynce część. 3

    W końcu go wyjąłem z niej, był cały mokry więc, przyklęknęła przede mną, wzięła go do ust i zaczynał namiętnie i ostro ssać, jakby chciała go odgryźć. Robiła to ...

  • Coś dla niegrzecznych dziewczynek: Na rozgrzanie

    Dzisiaj będzie coś bardziej soft. Nie chcesz. Nie czytaj. Stoimy naprzeciw siebie. W pokoju panuje półmrok rozświetlony tylko kilkoma świecami. Moje ręce zaczynają ...

  • Selekcja cz.III

    W pokoju do którego weszła Kinga były już inne dziewczyny, a co chwilkę wchodziła następna.Było tu też kilka opiekunek w swoich wyzywających strojach i kilku ...

  • Niebezpieczne doznania 3

    Chłód jesiennego wieczoru, a raczej ziąb mroźnej nocy odrobinę otrzeźwił Elizę. Nadal jednak ledwie trzymała się na nogach. Już nie wiedziała, co jest temu bardziej ...

  • Starsza siostra Magda (część 2) Zdrada

    Cała paczka znajomych Magdy w tym jej chłopak Artur stali pod kasami w kinie. Do filmu mieli jeszcze około 20 minut. Po ich nieco zmęczonych twarzach widać było że ...

  • Arystokrata rozdz 9

    Dojechała do olbrzymiego urwiska i wstrzymała karego konia. Ogarnęła wzrokiem wyrobiska po żwirowniach i rozległe tereny, na których obecnie funkcjonowały kopalnie ...

  • Tym razem inaczej...

    „ Tak, odpowiadał im w myśli, tak, nie mylicie się. Jest tylko ona, ona, u mojego boku, tu i teraz, i tylko to się liczy. Tu i teraz. A to, kim była dawniej, gdzie była ...

  • Hydraulik

    Poznałam Rafała w pubie, kiedy byłam na urodzinach koleżanki. Zauważyłam jak patrzy na mnie przez cały wieczór, jak jego wzrok wwierca się we mnie. Gdy obok ...

  • Tylko Ty. Epilog

    Pięć lat później. Adam podszedł do okna i spojrzał na panoramę Manhattanu. Apartament na ostatnim piętrze był najdroższy, ale oferował widok zapierający dech w ...

  • Gwałt w pociągu cz.1 Prolog

    Andrew Boock Gwałt w pociągu Do przedziału w pociągu wcisnął się postawny młody mężczyzna w eleganckim ubraniu. Kobieta zajmująca wygodnie miejsce przy oknie, za ...

  • Emma Watson i bzykanko w Hogwarcie

    Za plecami naszej bohaterki coś błysło ale nie mogła się odwrócić żeby sprawdzić co. Przez sale przeszedł głośny jęk gdy kryształowy sopel wbił się w je cipkę ...