Erotyczne - str 8

  • Dex (I)

    Tytuł oryginału: „Sleepwalking Mom” Autor oryginału: BigZeke13 Korekta: SugoEre, KawaiiBoy007, TakiJeden Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc ...

  • Gwałt w pociągu cz.3 Kartka

    Andrew Boock Gwałt w pociągu Kartka Marta poczuła jak ciepła sperma spływa po udzie pieszcząc delikatnie skórę. Otworzyła oczy lecz jej spojrzenie było nadal nieostre ...

  • Przypadek Michała cz.XXXI

    ***** Laura Banaś chwilowo trzymała mnie za jaja. Szantaż córki radnego wkurzył mnie koszmarnie, ale byłem pewien, że odpłacę jej z nawiązką za paskudną intrygę. Nie ...

  • Ciocia Dominika - Zjazd rodzinny

    Był sierpniowy, ciepły wieczór. Mazury, ośrodek wypoczynkowy nad jednym z tamtejszych jezior. Zjazd rodzinny. Znowu. Jak co roku. Kompletnie nie miałam ochoty tam być, ale ...

  • ZBRUKANA CZ.6

    Zamarłam.Teraz On będzie chciał tego, na co się zgodziłam.Zacisnęłam dłonie, poczułam jak paznokcie ranią mój naskórek, jak wbijają się coraz mocniej, i ...

  • Wycieczka pod namiot

    Jestem trzydziestosześcio letnią zabieganą żoną, mamą i pracownicą biura, szczupłą blondynką o dużych piersiach oraz okrągłej dużej pupie. Lubię ubierać w pracy ...

  • Virtual seks - preludium akcji właściwej

    Dotychczas przełamała dla mnie dwie bariery. Pierwszą, było założenie komunikatora, dzięki któremu mogliśmy się codziennie widywać. Właściwie fakt, że potrafiła ...

  • Zbiorowy gwałt na nastoletniej Laurze

    Ostrzegam, że tekst zawiera treści wulgarne oraz brutalne. Tytuł wyraźnie zapowiada o czym jest to opowiadanie, wiec jeśli czujesz, ze nie jest ono w Twoim typie; nie ...

  • Poziomkowa przygoda z kuzynem.. (cz. 5 + 6)

    Dużo ostatnio się działo, zabawne że przez tak krótki czas tyle rzeczy może się wydarzyć. Najlepiej zacznę od początku. Wigilia, tego najbardziej się obawiałem ...

  • My FiRsT TiMe...

    Moje pierwsze opowiadanie :P proszę o wyrozumiałość i komentarze :p Ile to już razy na różnych stronach naczytałem się o pierwszym razie? Na pewno nie mniej jak ...

  • Zaliczenie z matematyki

    Około godziny 12, typowe polskie liceum. W sali pierwszoklasiści oraz nauczyciel, dość młody jak na profesora, 36-letni Piotr. Dzisiaj wystawiano proponowane oceny na koniec ...

  • Uczennica

    Tak na wstępie, mam na imię Rafał i mam 35 lat. Jestem nauczycielem matematyki w liceum. Tego dnia miałem mieć znów zajęcia z klasą 1c. Chodziła do niej moja ulubiona ...

  • Coś dla niegrzecznych dziewczynek: W kąpieli

    Witam ponownie:) Dzisiaj przenieśmy się do łazienki. W dzisiejszych czasach tylko tam można się skupić i zrelaksować. A ze wszystkich czynności najprzyjemniejsza jest ...

  • Brutalny gwałt analny cz.2

    Sobota, 22:00 Krempa siedział w swoim gabinecie, pochylony nad biurkiem, na którym leżały porozrzucane fotografie. Dym gęstniał z każdą kolejną sekundą, nikotynowy odór ...