Erotyczne - str 6

  • W biurze. Gwałt, czy nie gwałt?

    Wszedłem do biura wściekły jak nigdy dotąd. Jeden z pracowników zawalił właśnie nasz kontrakt roku i miałem szczerą ochotę urwać mu głowę wraz z kręgosłupem, po ...

  • Arystokrata rozdz 12

    Marta tysięczny raz zerknęła na zakochaną parę przy stoliku za filarem. Kolejne ukłucie zazdrości i kolejne postanowienie, że więcej tego nie zrobi. To wszystko było nie ...

  • Labirynt Fauna. Wersja dla dorosłych. Cz. I Mroczny Las.

    - Mogłabyś wreszcie przestać leżeć jak kłoda! - wykrzyczał jej prosto w twarz, po kolejnym kiepskim, według niego, seksie. - Przecież robiłam wszystko, o co mnie ...

  • Współlokatorka.

    W pokoju jedyną rzeczą która oświetlała pomieszczenie był telewizor. Leżał wygodnie rozłożony na kanapie i grał na konsoli. Odmóżdżał się jak zawsze po pracy. Co ...

  • Szczur cz. 3

    Zepsuła mi cały weekend. Nawet nie miałem ochoty szukać jej przedstawienia w necie. Cały tydzień z nią, zapowiadało się na koszmar. Odpuściłem golenie. Podpytałem ...

  • Labirynt Fauna. Wersja dla dorosłych. Cz. VI Uczta u Fauna

    Dziewczyna opuściła komnatę ostatniego ze swych mistrzów, idąc na spotkanie z tym, co nieuniknione, oddając się we władanie świetlistej poświacie. Amulet z rogu ...

  • Obrona pracy

    Prawdziwa historia. Mam na imię Łukasz mam 22 lata i chciałbym przedstawić historię która przydarzyła mi się naprawdę. Wszystko miało miejsce w dniu gdy miałem bronić ...

  • Nocna uczta część 2.

    Po krótkiej przerwie, podczas której pieściłem Cię na niemal wszystkie możliwe sposoby, zabrałem Cię w pewne szczególne dla mnie miejsce. Chce zobaczyć moją ...

  • Arystokrata rozdz 11

    – Robercik! Ryju niemyty, ulubiony! – Młody mężczyzna, chwiejąc się we wszystkie strony, parł wprost na siedzącego na podłodze pod ścianą Raysa. – Kocham cię ...

  • Bielizna 15

    Gdy tylko przestał ją łaskotać, wykorzystała jego moment nieuwagi i już siedziała mu na piersi. W pierwszej chwili chciał ją zrzucić, ale uznał, że dla takiego widoku ...

  • Pamiętnik Licealistki cz.10

    Od ostatniego wpisu minęło już trochę czasu, mój chłopak Michał nadal jest najważniejszy i choć robiliśmy to na wiele sposobów to nadal mnie zaskakuje. Ale jest jeden ...

  • Mama Policjantka S02E12

    Przerwa świąteczna, a w raz z nią udało się znaleźć czas na napisanie czegoś nowego, oddaje w wasze ręce najdłuższy jak dotąd epizod. Tak więc miłego czytania i ...

  • Upiłeś się...

    Miałem wtedy 16 lat, moja starsza kuzynka poprosiła moich rodziców abym poszedł z nią. Ona uwielbiała dzikie imprezy, za którymi ja średnio przepadałem. Czekałem na nią ...

  • Internetowi, część 2.

    Spojrzeli na siebie porozumiewawczo, a on otworzył drzwi samochodu. Chwilę później L. leżała na masce z uniesioną sukienką i wypiętym, pozbawionym bielizny tyłkiem, a on ...