Erotyczne - str 4

  • Zakład z siostrą cz.3

    Trzymałem ją na rękach i z uśmiechem patrzyłem jej w oczy. Ona była zaskoczona sytuacją i chciała się wymigać. - Nie prawda, przecież ich nie widziałeś. Były ...

  • W Aucie...

    Pewnego dnia wybrałam się z moim chłopakiem na przejażdżkę. Pojechaliśmy do lasu... Na początku nie wiedziałam po co. Zatrzymaliśmy się na małej polance, do okola ...

  • W szkolnej ubikacji

    Pewnego dnia gdy miałam 16 lat w szkolnej damskiej ubikacji zdarzyło sie coś wspaniałego. Gdy załatwiłam swoja potrzebę już miałam wychodzić gdy nagle w tej właśnie ...

  • Uczennica i ja!

    Witam, mam na imię Sandra i mam 34 lata. Jestem nauczycielką Języka Angielskiego w gimnazjum. Jestem także wychowawczynią klasy 3b. Jestem także lesbijką. Tak, dobrze ...

  • Mama Policjantka S02E13

    Hej! Wracam do was po bardzo długiej przerwie, jak na razie tylko z jednym epizodem, ale pamiętajcie że jeszcze tej serii nie zakończyłam, i mam dalsze pomysły ;) Dziękuje ...

  • Selekcja cz.IV

    - Dziewczęta, dalej podchodźcie, mam już tu wasze rozmiary na ekranie.Mówcie po kolei wasze imiona. Musicie się sprawnie ubrać, by zdążyć na spotkanie z Dyrektorem ...

  • Gwałtem w nauczycielkę. Na ostro i z przymrużeniem.

    Jeżeli miałbym wskazać palcem, patykiem, lub jakimkolwiek innym przedmiotem osobę, której nie trawię, byłaby to właśnie Mianowska. Ją miałem ochotę pokazać sztyletem ...

  • Nauczycielka

    To był kolejny nudny dzień w szkole. Lekcja po lekcji przedłużała się coraz bardziej. W końcu mieliśmy polski. Pomyślałem. Z tą seksowną nauczycielką. Gdy o niej ...

  • Zgwałcona i zadowolona licealistka

    Odkąd pamiętam zawsze miałam różne fantazje sexualne w mojej głowie. Niestety tylko w mojej głowie bo bałam się je realizować. Jedną z takich fantazji to fantazja na ...

  • Z jak Zatracenie - część 4

    -Laura …. Laura …. - Igor siedział na chodniku i głaskał kobietę po twarzy. Za jego plecami stał blady Marcin. Ratownik medyczny siłą musiał odciągnąć mężczyznę ...

  • Ten trzeci

    Jak zawsze, tydzień ciągnął się nieprzyzwoicie długo, kiedy wiedziałam, że u Jego schyłku nadejdzie magia Jego dotyku, głosu, zapachu... Magia nieporównywalna z niczym ...

  • Wizyta u ginekologa inna niż zawsze

    Dlaczego inna niż zawsze? Mam 17 lat i u ginekologa byłam już kilka razy. Moje koleżanki omijały go szerokim łukiem. Bały się a przede wszystkim wstydziły się do niego ...

  • Dwie cipki

    Nie lubię zostawać sama na noc w domu, więc kiedy mąż wyjechał na kilkudniowe szkolenie zadzwoniłam do Pauliny, czy może do mnie przyjechać. Chętnie się zgodziła i ...

  • Selekcja cz.VIII

    - Auu, dziesięć, dziękuje Panie za wymierzenie kary - płaczliwym, schrypniętym głosem powiedziała dziewczyna rozciągnięta na czteroramiennej drewnianej konstrukcji ...