Erotyczne - str 7

  • Seks z siostrą

    Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że historia jest prawdziwa. Zmieniłem tylko imiona i nazwy miejscowości, by przypadkiem nikt z moich znajomych nie domyślił się, że może ...

  • Poziomkowa przygoda z kuzynem.. (cz. 9)

    Czyjeś urodziny zawsze stawiały mnie przed ogromnym dylematem. Nigdy nie miałem pojęcia kto co chciał by dostać. Tym razem też nie miałem pojęcia, co Filip by chciał ...

  • Wieczór kawalerski - Niegrzeczna panna młoda (Niewierna Domi 5)

    Na wstępie bardzo proszę o komentarze i lajki jeśli opowiadanie się Wam podoba. Być może odwdzięczę się na priv 🙂 - A własnie, kochanie, zapomniałem Ci powiedzieć ...

  • Ciocia nauczycielka

    Na początku mego opowiadania chciałbym powiedzieć, że moja cudowna ciocia była emerytowaną nauczycielką razem z wujkiem nie mieli dzieci. Była to wspaniała kobieta z ...

  • Tylko Ty. Rozdział 9

    Duszno mi. Otwieram oczy. Słyszę miarowy oddech. Przez ułamek sekundy… Nie. Na tapczanie obok śpi Artur. Zerkam na budzik, jest prawie dziesiąta. Spodnie i marynarka wiszą ...

  • Niepokorna dziewica cz.4

    Intensywny rumieniec zdobił moja twarz, kiedy zbiegałam po schodach. Co ja najlepszego wyrabiam? Przez trzy lata udawało mi się pozostać w cieniu, a teraz, cztery miesiące ...

  • Niebiański seks

    Uwaga! Opowiadanie zawiera treści nieodpowiednie dla osób poniżej 36 lat. Jeżeli masz mniej niż 36 lat, prosimy o opuszczenie tej strony. Wszystkich, którzy nie dostosują ...

  • Mogło być i tak - Zamiast kolejnej części

    Szanowne Czytelniczki, Szanowni Czytelnicy! Zwracam się do Państwa po raz kolejny z prośbą o szczerą opinię. Można by ciągnąć tę opowiastkę przez kolejne tygodnie i ...

  • Zniewolenie. Matka i syn.

    Opowiadanie na motywach komiksu hentai o tytule: "The captive of mother and the son” /"Enslaved mother and son” z serii Fuusen Club. Pozwoliłem sobie jednak na wiele zmian ...

  • Młodzieżowe Gry cz.1

    Szperając w internecie można natknąć się na różnego typu gry. Coraz więcej nastolatków bierze udział w grach takich jak Słoneczko, chlebek, kamienna twarz, pociąg ...

  • Tylko Ty. Rozdział 15

    Siedzę na ćwiczeniach, obserwowana bacznie przez Olkę i Radka. Wpadłam w ostatniej chwili. Nie spóźniłam się, ale nie było jak pogadać. Wiem, że dopadną mnie na ...

  • Życiowa historia

    Anioł. Tak nazywałem swoją żonę. Najwspanialszą kobietę na świecie. Do końca życia nie zapomnę jej pięknej twarzy. I tego uśmiechu, który oglądałem codziennie rano ...

  • Dwoistość więzi. Część pierwsza- desiderium

    Wierz mi - są dusze dla siebie stworzone Niech je w przeciwną los potrąci stronę, One wbrew losom, w tym lub w tamtym świecie, Znajdą, przyciągną i złączą się przecie ...

  • Szeptem

    W czasie studiów pracowałam jako opiekunka do dziecka. Po kilka godzin dziennie zajmowałam się rezolutnym dwulatkiem, synkiem dość młodego, dużo pracującego ...