Cudowne chwile.
To jest moja pierwsza historia. Proszę o szczere komentarze i w razie czego słowa krytyki. Dostałam sms'a. Od Kamila. Czy się z nim spotkam. Lubiłam go choć czasami ...
To jest moja pierwsza historia. Proszę o szczere komentarze i w razie czego słowa krytyki. Dostałam sms'a. Od Kamila. Czy się z nim spotkam. Lubiłam go choć czasami ...
- Auu, dziesięć, dziękuje Panie za wymierzenie kary - płaczliwym, schrypniętym głosem powiedziała dziewczyna rozciągnięta na czteroramiennej drewnianej konstrukcji ...
-Laura …. Laura …. - Igor siedział na chodniku i głaskał kobietę po twarzy. Za jego plecami stał blady Marcin. Ratownik medyczny siłą musiał odciągnąć mężczyznę ...
Na wstępie bardzo proszę o komentarze i lajki jeśli opowiadanie się Wam podoba. Być może odwdzięczę się na priv 🙂 - A własnie, kochanie, zapomniałem Ci powiedzieć ...
1. Miała na imię Marta i właśnie wychodziła z taksówki przy skrzyżowaniu Piłsudskiego i Edwarda Śmigłego-Rydza. Marta nie wiedziała, kim byli Piłsudski i Edward ...
Nie myliłam się co do Stanley'a. Jest nie tylko świetnym prawnikiem, ale też niesamowitym człowiekiem i przyjacielem rodziny. Moje obawy o konsekwencje naprowadziły go ...
ROZDZIAŁ I Niecałe 2 tygodnie zleciały bardzo szybko. Dzisiaj miałam jechać na wycieczkę. Marek odwiózł mnie pod szkołę i czule się ze mną pożegnał. W autokarze ...
Mój szef jest 50 letnim facetem. Ma nadwagę, jest łysiejący, siwe włosy. Patrząc na niego pod wieloma kątami jest po prostu obleśnym starcem. Ale jest za to zamożnym ...
Marta ze zniecierpliwieniem wyglądała przez okno, zdrapując szron z szyby, żeby zrobić jak największe kółko – wizjer na świat. „Idzie!” W oddali zarysowała się ...
Dawno nie byłam tak wściekła. Ile razy można być zdradzoną przez faceta. Czy oni nie potrafią trzymać tych fiutów w swoich portkach? Nie wiem już co robić. Może ...
Była niedziela i zapowiadało się kolejne nudne popołudnie. Starsza siostra Sebastiana, Patrycja, dla zabicia czasu udała się z koleżanką na zakupy, podczas gdy on został ...
Chciałaś kiedyś przeżyć coś mocniejszego? Dać sobie maksimum przyjemności i wejść na wyższy poziom rozkoszy? Napewno kiedyś o tym myślałaś ale nigdy nie miałaś na ...
- Mam dla was nowinę... - Martin przyszedł na spotkanie piątkowe jako ostatni. Siedziałam już na kolanach pana Mirka a jego dłonie błądziły: jedna po moich plecach a ...
A właściwie to organizowane przez rodziców. Z wiadomych względów i ta bardziej rozrywkowa część rodzinki na nich przebywa. A ze są suto zakrapiane alkoholem .. . sami ...