Erotyczne - str 3

  • Labirynt Fauna. Wersja dla dorosłych. Cz. III Stargon

    Faun przyglądał się wszystkiemu w skupieniu, siedząc na swym tronie, delektując się każdym ruchem kochanków. Napawał się ich pożądaniem i przyjemnością, jaką sobie ...

  • Z życia galerianki cz.4

    Poszłam do parku. Dochodziła 24, a ja siedziałam i ryczałam. Wybrałam numer Marka, tego faceta co pieprzył mnie paręnaście godzin temu. -Cześć, pamiętasz mnie? ...

  • Hermiona i Draco cz. VII

    Oto nadszedł wielki dzień. Wiele osób niecierpliwiło się, a kiedy wreszcie ukazała się upragniona data, nikt nie potrafił ukryć ekscytacji. Pierwszy mecz Quiddicha ...

  • Gejowski trójkącik

    Leżałem sobie na kanapie i oglądałem telewizję. Właśnie w kolejnym jakimś teleturnieju babka pięć minut zastanawiała się nad tym, kto był ostatnim królem Polski ...

  • Niewolnica Erika 4

    Kiedy rozległo się pukanie do drzwi natychmiast się wyrwałam z jego silnego uścisku i pobiegłam w stronę sypialni, zatrzaskując za sobą miodowe drzwi. Usłyszałam za ...

  • Dziewczyna do towarzystwa

    Od ostatniej imprezy z udziałem mojej żony i sześciu kolegów minęło kilka dni. W trakcie spotkania żona wymyśliła konkurs, w którym wygrywał ten, kto w najkrótszym ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 65

    XCVII Zwolniony w ten sposób z obowiązków, Nefer udał się do własnej kwatery, umył w przeznaczonej do tego sadzawce i dopełniwszy wieczornej toalety postanowił odwiedzić ...

  • Gwałt zbiorowy, część 1

    Zwiera bardzo perwersyjne i mocne treści oraz opis brutalnego gwałtu. Miała na imię Nina. Była średniego wzrostu, szczupłą kobietą o wyraźnie zaznaczających się ...

  • Mama Policjantka (s2e2 Starsza siostra Ania)

    Agnieszka miała ostatnio sporo pracy i rzadka widywała się z synem. Sam Jarek zaczął się trochę nawet od niej dystansować, stwierdził że przerwa w ich bądź co bądź ...

  • Hermiona i Draco cz. IX

    Przepraszam. Ale na koniec daję Wam długą część. Mam szczerą nadzieję, że się Wam spodoba, bo nie lada się przy tym namęczyłam ;))). Przyjemnego czytania!!! Była ...

  • Trójkącik 2

    Na prośbę Wampu zostało napisane to opowiadanie. Z dedykacją oczywiście dla Wampu. Mam nadzieje, że się spodoba :) Zbliżały się urodziny Marka, a Wiola nadal nie miała ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 76

    CVIII Odprawiony przez małżonkę, Nefer nie bardzo wiedział, co ma ze sobą począć. Ten dzień stanowczo przynosił zbyt wiele niespodziewanych wiadomości. Najpierw ta ...

  • Hermiona i Draco cz. VI

    Od pamiętnego wydarzenia minęły niemal dwa tygodnie. Przez ten czas, żadne z bohaterów nie odezwało się do siebie. Draco siedział samotnie w swoim dormitorium i w ...

  • Gwałt

    Klub. Godzina 22:15. Marta siedziała przy barze sącząc drinka, już nie liczyła, który to z kolei. Miała zły dzień, zaspała do pracy, szef ją dobrze opierdolił, przy ...