Erotyczne - str 2

  • Spełniona fantazja cz.1

    Obudził mnie dotyk Patryka na udzie. Rozchyliłam nogi i wtuliłam głowę w jego obojczyk. Ten zapach mnie zawsze koi i pobudza zarazem. Zaczęłam całować go po szyi, a jego ...

  • Ostra Przygoda na feriach z kuzynką !!!

    Mam nadzieje że mnie nie zhejtujecie za to opowiadanie bo to moje pierwsze. Zaczęły się ferie. Filip zaczął je z myślą o poderwaniu jakiejś laski. Filip ma 18 lat i ...

  • Brutalny gwałt analny cz.1

    Sobota, 8:15 - Kto mógł zrobić coś tak ohydnego? - sierżant Sosin patrzył z niedowierzaniem. Ciało młodej kobiety leżało w rowie. Poza paskudnymi ranami, znaczącymi ...

  • Dawne dzieje.

    Ciepły letni wieczór. Słońce leniwie chowało się już za horyzontem. W oddali niósł się klang pracującego silnika motocykla. Jego hałas rozchodził się w dolinie ...

  • Spełniona fantazja cz.2.

    Czas do wieczora minął bardzo szybko. Impreza, jak impreza. Dużo alkoholu, jeszcze więcej śmiechu...No i zawsze znajdzie się ktoś pijany na smutno. I właśnie z kimś ...

  • Moja córka z moim synem

    O 3 w nocy wróciłem od kolegi. Była niezła popijawa. Po ciężkim tygodniu pracy należy się człowiekowi odrobina relaksu w towarzystwie kolegów i alkoholu. Była noc z ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 77

    CIX Ana dotrzymała słowa. Dzięki jej wydatnej pomocy i staraniom Nefer dwukrotnie jeszcze zdołał usłużyć małżonce. Po tym wszystkim nie wydawał się już zdolny do ...

  • Mój pierwszy raz

    Ile wtedy miałam lat to jest tu niepotrzebne. Zaraz po szkole poszłam prosto do koleżanki, u niej miałyśmy się uczyć. Zamiast jej samej, zobaczyłam za nią chłopaka moich ...

  • Garażowe igraszki

    (To moje pierwsze opowiadanie, zapraszam do lektury) Obudziła się z dobrze jej znanym uczuciem ciepła i napięcia skumulowanego w jej ciele nieco poniżej brzucha. No tak, już ...

  • Ja z moim bratem (część 2)

    Czułam jak Jego palce schodziły coraz niżej, nie daleko moich pośladków. Czułam, że za chwilę wybuchnę. Momentalnie chłopak się ocknął z transu i puścił mocny ...

  • ZBRUkANa Cz.7

    Oparłam się plecami o zimną glazurę.Serce biło mi jak oszalałe.Powoli zaczęłam osuwać się na podłogę.Podkuliłam nogi oplatając rękoma swoje ciało.W mojej głowie ...

  • Noc u koleżanki

    Nie ma to jak noc u koleżanki, miałyśmy być same ale okazało się że jej brat Tomek i jego kolega Rafał zmienili plany i zostają z nami. Nie powiem ucieszyłam się bo ...

  • Sex z Mamą

    Ojciec już od ponad trzech miesięcy pracował za granicą. Mama zajmowała się tylko domem czyli mną i moją 12-letnia siostrą. Ja miałem wtedy niecałe 16 lat, kiedy ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 26

    Jak ten czas leci, kiedy jesteśmy razem! Dwa dni upłynęły nam na zwiedzaniu i włóczeniu się po mieście, a dwie noce na cudownym seksie… Dobrze, że jeszcze trzy dni ...