Erotyczne - str 10

  • Droga bez powrotu.

    Mam na imię Elin, mam 19 lat. Kilka miesięcy temu moje życie się zmieniło. Wracałam późnym wieczorem od chłopaka. Z racji iż byłam bardzo zmęczona, postanowiłam udać ...

  • Basen

    Było sobotnie, gorące popołudnie, postanowiłam więc, że wybiorę się na kryty basen. Zresztą, nie miałam nic do roboty, bo mój chłopak miał co robić - mecz z ...

  • Siostra ;*

    Ta historia zdarzyła się w tamte wakacje Ja i moja siostra Kamila mieliśmy przez tydzień wolna chatę bo nasi rodzice pojechali na wieś do babci by odpocząć. W pewną jak ...

  • Nie do końca nieznajomy cz.1.

    Witam jest to moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość a jednocześnie szczere komentarze. Mam nadzieję, że choć trochę się spodoba. Miłego czytania ...

  • Tylko Ty. Rozdział 14

    Uwielbiam takie poranki, kiedy budzę się otulona silnymi ramionami. Zawsze mnie zadziwia, że Adam nawet przez sen nigdy mnie nie przygniata, ani nie spycha z łóżka ...

  • Z jak Zatracenie - część 15

    Parę miesięcy później … Laura była szczęśliwą matką. I tylko matką. Jej małżeństwo było w rozsypce. Igor bardzo się zmienił. Od wypadku w którym zginęła Nina ...

  • Wszystko zostało w rodzinie

    Lato to piękna pora roku. Wiele osób lubi je za to, że rozgrzane słońcem dziewczyny chodzą wtedy bardzo kuso ubrane i jest sobie na co popatrzeć. Ja jednak pod tym ...

  • Trójkąt...!

    Mam na imię Sylwia, teraz mam 17 lat, ale gdy to się zdarzyło miałam 15 na karku. Pojechałam odwiedzić moich ziomków z osiedla na którym mieszkałam kiedyś. Spotkałam ...

  • Technikum - cz. 3 - jak kibicowałam naszym

    Co jakiś czas pierdoliłam się z Jurkiem w kantorku w czasie wfu. Czasami jebał mnie Adam, a jeszcze kiedy indziej rżnęli mnie wspólnie. Było to mega spoko i moja pisia ...

  • Tylko Ty. Rozdział 8

    Nie wiem, jak udaje mi się dożyć do świąt? Może dzięki temu, że mam ten egzamin? Przeklinałam swój pomysł, ale teraz go błogosławię. Z konieczności musimy z Olką ...

  • Zauroczenie część 11

    Poczuła na swoim ciele coś przyjemnego. Nie potrafiła sprecyzować co to takiego. Nie czuła bezpośrednio dotyku Filipa, ale bardzo intensywnie odczuwała jego obecność na ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 62

    XCIV Zapowiedzianych przez Najjaśniejszą służących znalazł bez trudu ale przygotowania potrwały dłuższą chwilę. Neferowi ogolono odrastające włosy, namaszczono go ...

  • Ostatni autobus

    Wracają do domu wsiadłem z Moniką do ostatniego autobusu. Monika była moją "dziwką:P" poznaliśmy się w internecie jedynie co nas łączyło to ostry i dziki seks bez ...

  • Basen

    Lato było bardzo gorące. Od kilku dni temperatura codziennie przekraczała 30 stopni. Pewnego popołudnia wybraliśmy się z żoną na basen. Nasze rzeczy zostawiliśmy w ...