Erotyczne - str 9

  • Pani Dwóch Krajów cz. 61

    XCIII Zaczęli następnego dnia wczesnym rankiem. Królowa przydzieliła Ahoresowi pawilon w ogrodach, podobny kwaterze Any. Przenieśli tam z biblioteki wszystkie zwoje, które ...

  • Rogacz?

    Zaczynam się zastanawiać, czy mąż przypadkiem nie ma jakiegoś romansu. Już od dłuższego czasu rzadko ze sobą sypiamy, a on wiecznie przesiaduje przed komputerem. Może ...

  • Pan Prezes cz. 1

    Pan Prezes cz. 1 W końcu nadszedł ten dzień, wizyta u notariusza kilka podpisów, i jest powołany uchwałą 27 letni Karol pan Prezes następnie parę spraw urzędowych i nowa ...

  • Pani Dwóch Krajów, cz. 75

    CVII Wzburzony w najwyższym stopniu, Nefer odruchowo skorzystał z lektyki, którą służba wezwała gdy tylko opuścił apartamenty Najjaśniejszej Amaktaris i skierował się ...

  • Księżniczka na ziarnku prochu.

    - Księżniczko! Księżniczko! – zawołał cicho, rozglądając się po pomieszczeniu. Leniwe światło sączyło się przez nieduże, dzielone na czworo okna. Choć słońce ...

  • Tylko Ty. Rozdział 6

    Budzik, to jednak cudowny wynalazek, choć kiedy dzwoni rano, szczerze go nienawidzę. Jak zresztą większość tych, którzy z niego korzystają. To ciekawe, że darzymy go ...

  • Nie do końca nieznajomy cz.3.

    Monika śniła. Śniła o rękach błądzących po jej ciele. O cudownym dotyku sunącym po jej piersiach, brzuchu i wślizgującym się pomiędzy jej uda. Docierającym do ...

  • Koledzy

    Dostałem od reżysera egzemplarz filmu pornograficznego, w którym główną rolę zagrała moja żona. Ponieważ wyjechała służbowo do Warszawy, zaprosiłem na wieczór ...

  • Ruchać mi się chciało

    Sobota, godzina 12, wstałem dziś o 10 i jedyne co przez ten czas zrobiłem to… nic. Ciągle głowę zaprząta mi jedna myśl: chce mi się ruchać. Kurwa, mam ciśnienie, że ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 7

    Dni mijają mi strasznie szybko. Jeden jest podobny do drugiego, wypełniony zajęciami i nauką. Coraz bardziej dociera do mnie, że mam jakby dwa różne życia. Jedno trwa od ...

  • Nienasycenie

    Dla dziewczyny będącej bodźcem do napisania poniższego tekstu, kochanki doskonałej, przechowującej dla mnie resztki mojej duszy. Pierwszy raz od lat bawiłem nad polskim ...

  • Wakacyjne Nudy

    Zaczęły się wakacje ja siedziałam w domu bardzo mi się nudziło, któregoś dnia siedziałam na kompie aż tu nagle ktoś wysłał mi wiadomość, , Hej chciałabyś popisać ...

  • Nie do końca nieznajomy cz.2.

    Witam, oto druga część opowiadania. Zanim osądzicie przeczytajcie do końca. Miłego czytania:) - Kurwa co jest?- rzucił i podszedł do nieprzytomnej Moniki. Chwilę ...

  • Noc z diabłem

    Poniższy tekst zawiera pomysły i sceny BDSM, zwróciwszy na to uwagę, pragnę powiedzieć że nie jest przeznaczony dla każdego. Czytelnikom nie przepadający za ostrym seksem ...