Erotyczne - str 16

  • Zauroczenie część 12

    Filip patrzył na twarz Kingi i nie wiedział, co ma myśleć o tym co od niej usłyszał. Obsługa restauracji z pewnym niepokojem przypatrywała się temu co działo się przy ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 56

    LXXXVIII Okazało się, że Ramose nie przybył sam. Towarzyszył mu sługa, oczekujący, czy też raczej przetrzymywany w wartowni przy bramie. Teraz odprowadzić miał do ...

  • Arystokrata rozdz 8

    Nie wiedzieć kiedy zasnął, balansując pomiędzy jawą i snem. Otworzył oczy i natychmiast usiadł na łóżku. Rozejrzał się półprzytomnym wzrokiem po celi i spróbował ...

  • High school Gangbang

    Mam na imie Kasia. Mam 17 lat. Jestem brunetką około 167cm wzrostu o dużych piersiach w rozmiarze D i jędrnym acz szerokim tyłeczku. W tym roku zaczełam chodzić do ...

  • Murzyn i Ja

    Od jakiegoś czasu oglądając z mężem filmy erotyczne zauważył, że podobają mi się sceny z murzynami dobrze obdarzonymi. Już od dawna kręcił mnie sex z takim ...

  • Piątkowa przygoda

    Był piątek po południu. Luiza wyszła z biura. Zaczął się upragniony weekend, na który dziewczyna czekała cały tydzień. W końcu sobie odpocznę – pomyślała. Już w ...

  • Arystokrata rozdz.3

    Dawno zamknął za Martą drzwi, a ciągle jeszcze czuł jej zapach – zapach jaśminowych perfum, który unosił się wokół, pobudzając jego stępione zmysły. Zapamiętał ...

  • Tylko Ty. Rozdział 20

    Nie jestem w stanie przełknąć ani kęsa, a na widok kawy robi mi się niedobrze. Adam i Monica są wyjątkowo milczący. To nie ci sami ludzie, co wczoraj. Gadali jak ...

  • SPONSORING - 4

    Bardzo bała się tego dnia. Kilkakrotnie odkładała termin wyjazdu do rodziców. Wiedziała, że Wiktorowi zależało na uzyskaniu akceptacji przyszłych teściów. W końcu los ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 46

    LXXVIII Nadeszła kolejna noc, podczas której niemal nie spał. Nie pozwalał na to natłok myśli. Jutro Mistrz Serpa i jego pomocnicy mieli otworzyć głowę Irias... Podobne ...

  • Przypadek Michała cz.XXXIII

    ***** Moim aniołem stróżem okazał się Janek. Kumpel z dzieciństwa, który obecnie znajdował się sojuszu z Kornelią wyciągnął mnie z piekła. Być może wyolbrzymiałem ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 69

    CI Namiętności i emocje opadały powoli. Ana tuliła męża w ramionach z niesłabnącą siłą. "Teraz musi się udać” - wyszeptała. - "Dzisiaj nadszedł mój ...

  • Lekcja biologii z nauczycielem

    Byłam w drugiej klasie kiedy to do naszego liceum zawitał nowy nauczyciel biologii, miałam złe przeczucia bo w pierwszej klasie mieliśmy strasznie fajną babkę a ona ...