Erotyczne - str 18

  • Studenci cz.1

    Witam, to moje pierwsze opowiadanie, a na moje konto wcześniej włamał się brat.Przedstawię bohaterów, gdyż to będzie saga: Bartek, 18 lat - ma z tej paczki największego ...

  • Kolacja (Potterowskie SevMione)

    Na początek kilka słów. Jest to miniaturka napisana przeze mnie, którą napisałam rok? Dwa lata temu? Chce tylko poinformować, że sceny erotyczne nie bardzo mi wychodzą i ...

  • Nauczycielka AB

    Andrew Boock Nauczycielka Wszystko zaczęło się od portalu internetowego "nasza klasa". Nie! Wcześniej... Przyszedłem do szkoły średniej (nareszcie po tych ...

  • Tak jak lubię

    Mateusz, mój chłopak miał dzisiaj przyjść do mnie na noc. Wiedziałam, że pewnie będziemy się zabawiać, bo zawsze tak jest kiedy zapraszam go do siebie. Ubrałam ...

  • Niezapomniane wesele - ciocia Ania

    Jadąc na wesele byłem bardzo zły, że w ciepły majowy weekend po zakończeniu roku szkolnego, nie mogę iść z kolegami na miasto tylko muszę jechać na imprezę w remizie ...

  • Szkolenie

    Poniedziałek. Rozpoczął się kolejny tydzień pracy. Pracuję nad reklamą napoju alkoholowego, który ma niedługo wejść na nasz rynek. Nie mam na niego w ogóle pomysłu ...

  • Lekcja biologii z nauczycielem

    Byłam w drugiej klasie kiedy to do naszego liceum zawitał nowy nauczyciel biologii, miałam złe przeczucia bo w pierwszej klasie mieliśmy strasznie fajną babkę a ona ...

  • Sebastian i rodzinna orgia

    Tradycją w rodzinie Sebastiana były częste familijne spotkania. W różne święta, urodziny lub imieniny często wszyscy członkowie się spotykali i hucznie obchodzili owe ...

  • Urodziny

    Nasz sąsiad, imieniem Marek, obchodził ostatnio swoje trzydzieste urodziny. Moja żona bardzo go lubi i to za kilka rzeczy. Jest on dobrze zbudowanym, przystojnym i sprawnym ...

  • Łamigłówka boga Enki (XXVI)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Przygody mężatki 5

    Następne dni po zmianie małżonków były… cóż chyba można powiedzieć, ciekawe. Michał kochał się ze mną częściej i goręcej niż zazwyczaj. Podobało mi się jego ...

  • Syn- Jakub.

    Wróciłam z dyżuru z szpitala i jedynym moim marzeniem było po 12 godzinach, aby wziąć szybki prysznic i położyć się w łóżku i obudzić się dopiero rano. Męża ...

  • Rodzinnie X

    Kolejny lipcowy wieczór spędzałem samotnie w domu, nie chciało mi się nigdzie wychodzić. Bliźniaki wyskoczyły na jakąś imprezę nad jeziorem, ojciec wyjechał służbowo ...