Ciocia Dominika 3 - Konfrontacja ze szwagrem
Zapraszam do przeczytania poprzednich części. Jak zawszę proszę o lajki i komentarze :* Zmroziło mnie. Rzuciłam telefonem o podłogę i z bezsilnosci i złości zaczęłam ...
Zapraszam do przeczytania poprzednich części. Jak zawszę proszę o lajki i komentarze :* Zmroziło mnie. Rzuciłam telefonem o podłogę i z bezsilnosci i złości zaczęłam ...
Wybrałam się na zakupy. Miałam chandrę i stwierdziłam, że trzeba kupić sobie coś ładnego, seksownego. Może jakaś bielizna, sukienka... jeszcze nie byłam zdecydowana ...
Grupa młodych Chłopców i Mężczyzn zatrzymała się przed Sybil. - Czy twoje podopieczne są przygotowane - zapytał dowódca Nadzorców. - Tak Panie - odpowiedziała Sybil ...
Gdy my w troje leżeliśmy tak nago pod kołdrą w moim łóżku, zaskoczeni reakcją ojca i jego nagłym wyjściem, nagle usłyszeliśmy, że z potężną siłą, drzwi ...
-Filip p*jebał Cię?-przestraszona Kinga nie poznawała swojego ukochanego. -To wszystko Twoja wina. Nie trzeba było świecić tyłkiem przed tym frajerem w klubie. Od razu ...
Koniec urlopu i czas wrócić do domu. W tym roku byłam w górach. Dość daleko od domu, lecz miałam ochotę pozdobywać szczyty i napawać się widokami. Potrzebowałam tego ...
Nie będzie to opowiadanie w stylu super sex z wieloma facetami i w ogóle... Pisze to pewna 18latka która jest bardzo niziutką brunetką z dużym biustem.. jestem bardzo ...
Hej. Mam pewną historię która zdarzyła się na prawdę Pewnego dnia poszłam do wc gdy mieliśmy wf. Gdy weszłam zobaczyłam że są tam dwaj chłopacy z mojej klasy ...
Cześć. Na imię mam Ola i mieszkam na obrzeżach Poznania. Chodzę do III klasy gimnazjum. Wszyscy mi wmawiają, że jestem bardzo ładna ale ja tak nie uważam. O Magda, moja ...
Poniedziałek, 8:30 Krempa dopijał zaparzoną uprzednio kawę, delektując się smakiem kolejnego papierosa. Przeszywający ból w krzyżu wciąż mu doskwierał, jednak ustał ...
Spojrzałem na nią po czym powiedziałem: -Dobrze możesz spać tu dalej...ale nie waż się dotykać mnie.-wiedziałem że to mnie zgubi. Położyłem się do łóżka i ...
Z Basią poznałem się na portalu społecznościowym kilka dni wcześniej. Była znajomą ze studiów moje starego kumpla. Zagadałem do niej i rozmowa sama się ułożyła ...
XCIX Dzień wstał jak zawsze szybko, jasny i słoneczny. Promienie Amona-Ra przegoniły mroki nocy, co Nefer mógł obserwować przez okno wychodzące na prywatny dziedziniec ...
Seria: "Przyjaciele od łóżka" Epizod: "Leśna przygoda" (I) Był piękny dzień. Koniec maja, na niebie ani jednej chmurki, nawet wiatr zrobił sobie tego ...