Erotyczne - str 19

  • Dildo - Epilog

    EPILOG Resztę nocy spędziliśmy na dzikim seksie. Nicole okazała mi trochę litości i pozwoliła mi na kilka godzin snu, ale przez większość czasu strzelałem pustymi ...

  • The ghostwriter

    - Do widzenia, Ana. - mówi, oficjalnym gestem podając mi rękę. Zatapiam się na moment w tych smutnych, szarych oczach, które nie tak dawno temu skradły mi serce. Nadal nie ...

  • BASZA część 2

    Dzięki swojej pierwszej kochance nabrał pewności siebie. W nowym otoczeniu zachowywał się w stosunku do dziewcząt swobodnie. Wysoki, proporcjonalnie zbudowany, inteligentny ...

  • Grzech

    Andrew Boock TEKST ZAWIERA TREŚCI, KTÓRE MOGĄ URAZIĆ UCZUCIA NIEKTÓRYCH OSÓB. CZYTACIE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Grzech Tomasz wszedł na kamienne schody prowadzące ...

  • Ogień i lód (Sługa płomieni 2)

    Kruk, nowy koń księżnej, prezentował się znakomicie w ostrym świetle poranka na zaśnieżonym dziedzińcu. Nieskazitelnie czarnej maści, z kształtną, dużą głową ...

  • Baśnie braci Grimm. Roszpunka

    Andrew Boock Czytelniku zabiorę Ciebie w podróż po krainie baśni... w troszeczkę innym wydaniu. Mam nadzieję, że pomysł, który spisałem przypadł Tobie do gustu. Baśnie ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 67

    XCIX Dzień wstał jak zawsze szybko, jasny i słoneczny. Promienie Amona-Ra przegoniły mroki nocy, co Nefer mógł obserwować przez okno wychodzące na prywatny dziedziniec ...

  • Wakacyjna Przygoda cz.2

    Po powrocie z porannego biegania byłem cały podniecony. Poszedłem wziąć prysznic i zjeść śniadanie. Założyłem na siebie luźne spodenki i koszulkę bez rękawków ...

  • Mama Policjantka (Seria 2 E01)

    Jarek nerwowo siedział w fotelu, poruszał szybko nogą, ręce mu drżały. Widział jak Agnieszka ubrana w koronkowy stanik push-up lekko powiększający jej i tak wspaniale ...

  • NAM NIE WOLNO, ALE....

    Pociąg jechał miarowo i sennie. Współtowarzysze posnęli albo udawali, że śpią. Tak jak i ona. Jeszcze tylko półtora godziny. To pestka. W podróży była już od 23 ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 50

    LXXXII W chaosie, który zapanował wokół podestu tronowego, tylko Mistrz Apres zachował spokój i jasność myśli. Wezwał straże, by otoczyły szczelnym murem Osobę ...

  • Z życia galerianki cz.2

    Wstałam rano, znaczy planowałam wstać z rana, ale jak zawsze mi nie wyszło i obudziłam się o 11. Nie było go obok. Ubrałam na siebie bieliznę i zeszłam na dół. -No ...

  • Brutalny gwałt analny cz.6

    Poniedziałek, 8:30 Krempa dopijał zaparzoną uprzednio kawę, delektując się smakiem kolejnego papierosa. Przeszywający ból w krzyżu wciąż mu doskwierał, jednak ustał ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 18

    L Księżyc powoli przesuwał się po niebie i wciąż jeszcze spora odległość dzieliła go od wyznaczającej horyzont linii wzgórz. Jego blask kładł się srebrzystą ...