Erotyczne - str 23

  • Z jak Zatracenie - część 10

    Laura leżała w łóżku. Nie mogła już znieść zachowania męża. Przecież tylko się potknęła, a on już chciał wzywać pogotowie. Nic się przecież nie stało, ani jej ...

  • Ogień i lód (Sługa płomieni 2)

    Kruk, nowy koń księżnej, prezentował się znakomicie w ostrym świetle poranka na zaśnieżonym dziedzińcu. Nieskazitelnie czarnej maści, z kształtną, dużą głową ...

  • Na skuterze...

    Cześć. Chciałem wam opowiedzieć historyjkę która jest dość świeża bo wydarzyła się nie dawno. A więc stało to się w ostatnią środę gdy wracałem moim skuterkiem ...

  • Włamywacze

    Był sobotni wieczór. Z mężem jedliśmy właśnie kolację. W telewizji leciał jakiś film. Oglądałam go jednym okiem. Nie lubię takich sobót, lubię gdzieś wyjść, a tu ...

  • Grzech

    Andrew Boock TEKST ZAWIERA TREŚCI, KTÓRE MOGĄ URAZIĆ UCZUCIA NIEKTÓRYCH OSÓB. CZYTACIE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Grzech Tomasz wszedł na kamienne schody prowadzące ...

  • Niezapomniana noc cz.2

    Ania obudziła się leżąc w jakimś pustym pokoju. Jedyne rzeczy, które się w nim znajdowały to stolik w kącie, materac na którym leżała, oraz kaloryfer do którego była ...

  • Miłości. 1. Dziewczyna z klubu

    Normalnie Marcel nie polował w klubie. Odstręczały go te odpicowane lale, napite, naćpane i napalone dziweczki za pięć złotych. Nie, raczej dziesięć. Tyle kosztowało ...

  • Hot Girl

    Był to piątek gdy szłam do klubu Go-Go w którym pracowałam. Byłam dziwką, najprawdziwszą dziwką każdy mógł mnie kupić, mógł zrobić ze mną co tylko chciał… ...

  • Pamiętnik syna

    Poniższe opowiadanie zawiera kontrowersyjne sceny o tematyce incest (mama-syn)! Jest to kontynuacja opowiadania erotycznego „Pamiętnik”, autor: Marek_K. Przeczytałem ...

  • Z jak Zatracenie - część 13

    Kilka tygodni później … -Cześć stary! Co słychać? - Marcin poklepał brata po ramieniu -Cześć! Nic nowego … -A jak z Laurą? Zmieniło się coś? -Jeszcze trochę a ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 17

    Budzę się łagodnie. Właściwie, to do mojej świadomości dociera, że jest duszno. Czuję ciepło za sobą… Adam jest taki gorący. Przypomina mi się wczorajszy ...

  • Mama Policjantka S02E10

    Przepraszam was, że tak długo musieliście czekać na nową część, ale nie bardzo miałam czas i wene na pisanie. Dziękuje też za wszystkie lajki i komentarze jesteście ...

  • Brutalny seks z duchownym.

    Był piękny zimowy dzień, więc postanowiłam, że przejdę się na spacer do parku. Ubrałam się dosyć ciepło, ponieważ na dworze było strasznie mroźno. Wyszłam z domu ...

  • Z pamiętnika Marty - wesele

    No długo zastanawiałam się, czy założyć tę kieckę na wesele… Z jednej strony za bardzo będę epatowała dekoltem… - myślałam. Z drugiej strony… a niech sobie ...