Erotyczne - str 26

  • Miłości. 1. Dziewczyna z klubu

    Normalnie Marcel nie polował w klubie. Odstręczały go te odpicowane lale, napite, naćpane i napalone dziweczki za pięć złotych. Nie, raczej dziesięć. Tyle kosztowało ...

  • Hot Girl

    Był to piątek gdy szłam do klubu Go-Go w którym pracowałam. Byłam dziwką, najprawdziwszą dziwką każdy mógł mnie kupić, mógł zrobić ze mną co tylko chciał… ...

  • Mój nauczyciel informatyki - Pan Paweł cz.2

    Przez dwa tygodnie unikałam go w szkole, nie chciałam go widzieć. Nawet trochę się go bałam, bo nie wiedziałam do czego może być zdolny. Już nie pomagałam jemu i jego ...

  • Harry i Luna cz. I

    To tylko zapowiedź ;P Leżała obok niego. Cudownie kusząca i anielsko niewinna. Zapach jej ciała zupełnie przytępiał jego zmysły, jak najlepszy na świecie afrodyzjak ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 17

    Budzę się łagodnie. Właściwie, to do mojej świadomości dociera, że jest duszno. Czuję ciepło za sobą… Adam jest taki gorący. Przypomina mi się wczorajszy ...

  • ZBRukANA cz.5

    Przekraczając próg sypialni nie czułam ani wstydu, ani zażenowania.Dłoń Alexa ściskała moją rękę.Czułam się jak dziecko.Dziecko, które matka przeprowadza przez ...

  • Wizyta u chrzestnej. Cz.2

    Zdjąłem krótkie spodenki. Spojrzała na mnie, uśmiechnęła się mówiąc: - Nie masz się, czego wstydzić. Obróciłem się tak, żeby mi go nie widziała. Kąpielówki ...

  • Do I wanna know? cz.1

    Sobota. Siedzę na łóżku, z niecierpliwością co chwilę spoglądając na telefon. Jest 13:57. Za godzinę i 3 minuty powinien tu być Daniel. Mam wrażenie, że to cała ...

  • Inspektorka Anna cz.4 Szatnia

    Andrew Boock Inspektorka Anna 3 Szatnia Anna weszła w wąski korytarz pomiędzy salą gimnastyczną, a szatniami. Zmierzała do pokoju przystojnego nauczyciela wychowania ...

  • Seksualne Przeżycia Harrego Pottera cz. 2

    Ron chciał rzucić się w stronę Deana lecz ten Wybiegł Ron Wrócił do sypialni ubrał się i poszedł go szukać.Harry Też się ubrał i zeszedł do salonu Wspólnego gdzie ...

  • Przyparty do muru.

    Pokłóciłem się z dziewczyną, tak że kiedy chciałem wejść do mieszkania po pracy, czekały na mnie torby z moimi rzeczami. Kiedy próbowałem otworzyć drzwi, klucz nie ...

  • Monika 2

    Wieczór 8 lat temu zaowocował podwójnie. Po pierwsze zrealizowałam marzenie seksu z dwoma mężczyznami jednocześnie. Po drugie Piotr, mój kolega z pracy który w tym ...

  • Brat i Siostra

    Witaj to jest moje pierwsze opowiadanie mam nadzieję, że wam się spodoba Nazywam się Riven mam 16 lat, mieszkam z bratem i mamą. Kuba bo tak ma na imię mój brat jest ...

  • Igraszki w szpitalu.

    Miałem wtedy 16 lat, była zima, a ja oczywiście chodziłem bez szalika, czapki i z rozpiętą kurtką. Skończyło się to dla mnie zapaleniem płuc I wizytą u lekarza. W ...